کنسرت رامیز قلی‌اف و ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر برگزار می‌شود
نویسنده خبر : Admin

کنسرت رامیز قلی‌اف و ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر برگزار می‌شود

Admin 28 نوامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 896974
بازدید : 68
2 پسند
خلاصه خبر : به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46، رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار، اواخر ماه جاری به تهران می‌آید تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، کنسرتی مشترک برگزار کند...
متن خبر :

 

طیِ دو شب و در تالار وحدت
کنسرت رامیز قلی‌اف و ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر برگزار می‌شود
ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهیِ رامیز قلی‌اف طیِ دوشب در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46، رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار، اواخر ماه جاری به تهران می‌آید تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، کنسرتی مشترک برگزار کند.
این کنسرت در روزهای سی آذر و یکم دی 1396 در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود.
ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر را در کنسرتِ پیشِ رو، شهرام توکلی و علی اکبر قربانی رهبری می‌کنند. همچنین رشید وطن‌دوست به عنوان خواننده در کنار ارکستر حضور دارد.
تمامی قطعات این کنسرت توسط رامیز قلی‌اف انتخاب شده و «ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر» قطعات کلاسیک موسیقی آذربایجان را که برای تار و ارکستر تنظیم شده اجرا می‌کند.
ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی‌پور رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد 46 تهران، علی اکبر قربانی و شهرام توکلی (رهبران ارکستر) و جمعی از دانشجویان رشته‌ی موسیقی(نوازندگان) با ترکیب ارکستر سمفونیک، در تابستان 1393 تاسیس و در بهمن همان سال طی مراسمی در تالار وحدت و با حضور وزیر ارشاد آغاز به کار کرد.
این ارکستر تا کنون اجراهای موفقی در زمینه‌ی موسیقی کلاسیک و ایرانی در تالار وحدت، تالار رودکی، سالن ارکستریون مسکو و کنسرواتوار چایکوفسکی داشته است.
همچنین این ارکستر، سمفونیِ «افلاکیان» را تهیه، آهنگسازی و طیِ چهار شب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرا کرده است.
کنسرت ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهی رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار و اهل کشور آذربایجان، در روزهای سی آذر و یکم دی 1396 از ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از طریق سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com تهیه کنند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها