آلبوم موسیقی «پنجره پنهان» منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم موسیقی «پنجره پنهان» منتشر شد

Admin 2 دسامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 897432
بازدید : 36
0 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «پنجره پنهان»، اثری از «انزو فاواتا»، «سالواتوره مایوره» و «مارچلو پگین» از طریق نشر هرمس منتشر شد. این در حالیست که خرید آنلاین و قانونی این اثر، از طریق سایت «ریتمو» نیز امکان پذیر می باشد...
متن خبر :

 

آلبوم موسیقی «پنجره پنهان»، اثری از «انزو فاواتا»، «سالواتوره مایوره» و «مارچلو پگین» از طریق نشر هرمس منتشر شد. این در حالیست که خرید آنلاین و قانونی این اثر، از طریق سایت «ریتمو» نیز امکان پذیر می باشد.

 

 

آلبوم «پنجره پنهان»، مشتمل بر ۱۳ قطعه به نام های «امواج باد»، «موضوع»، «آبی رقصان»، «سفر»، «کاشی»، «تاریکی بر همه جا»، «شادی»، «جنوب»، «افسانه های جزیره ساردین»، «قدمگاه بهشت»، «سویل»، «پنجره پنهان» و «شادی۲» می باشد که از طریق ریتمو در دسترس قرار گرفته و فضای موسیقایی بکار رفته در این اثر، با فاصله گرفتن از ابزارهای واسط و الکترونیک و اجرا در قالبی کاملا آکوستیک، تجربه ای منحصر به فرد بشمار می آید.

در «پنجره پنهان»، هیچ سازی نقش برجسته ای نسبت به دیگری ندارد و سازها به شکلی همگن در فضاهای صوتی ایحاد شده یکدیگر سیر میکنند و «انزوا فاواتا» خالق این مجموعه، با بهره جستن از نوازندگی دوستان قدیمی خود «مارچلو پگین» و «سالواتوره مایوره» قطعاتی ناب را به اجرا در آورده اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «پنجره پنهان»، راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند، نسخه فیزیکی و دیجیتال آن را، از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به دانلود قانونی اثر، از طریق سایت ریتمو www.ritmo.ir اقدام نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها