اجرای دقیقه هام با شقیقه های سفید
نویسنده خبر : محمدرضا منش

اجرای دقیقه هام با شقیقه های سفید

محمدرضا منش 7 دسامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 897918
بازدید : 92
24047 پسند
خلاصه خبر : علیرضا طلیسچی شب گذشته در احالی به روی صحنه رفت که از روزهای قبل با استقبال خوب مخاطبان اکثر بلیط های این اجرا به پایان رسیده بود.او اجرای خود را با ترانه "نفس کی بودی تو" آغاز کرد و در انتهای اجرای این قطعه از اشکان آبرون یاد کرد...
متن خبر :

 

اجرای دقیقه هام با شقیقه های سفید
علیرضا طلیسچی شب گذشته در احالی به روی صحنه رفت که از روزهای قبل با استقبال خوب مخاطبان اکثر بلیط های این اجرا به پایان رسیده بود.او اجرای خود را با ترانه “نفس کی بودی تو” آغاز کرد و در انتهای اجرای این قطعه از اشکان آبرون یاد کرد.

 

در ادامه برنامه ترانه “دلخوشم به چیت ” که ترانه دوم آلبوم “دقیقه هام ” بود اجرا شد و مرسل وطنی نوازنده ساکسیفون گروه خود را معرفی کرد که با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شد.
طلیسچی در ادامه با ترانه “دقیقه هام” سالن را به وجد آورد و نوازنده ویلن خود عرفان پاشا را به حاضرین معرفی کرد و دلیل نام گذاری این کار و آلبوم “دقیقه هام ” رو از مردم جویا شد که در پایان با لحنی طنز عنوان کرد: چون تا این آلبوم بیاد بیرون دقیقه هام شقیقه هامو سفید کردن .
ادامه کنسرت را با ترانه شاد تر “منو در یاب” پیش برد و امیربهادر دهقان نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر خود و همینطور سپهر وکیلی کارگردان نماهنگ “به خودم بد کردم” را نیز به حضار معرفی کرد.
وی برنامه خود رو با ترانه “رد داده بودی” پیش برد و به معارفه دو مهمان دیگر خود آرش حسینی و بابک رحیمی که درعرصه مدلینگ فعالیت انجام میدهند پرداخت
در ادامه به سال های قبل تر رفت و ترانه “قرار نبود ” را اجرا کرد و همینطور ترانه “بگو نه ” بعد از اجرا مجید واشقانی بازیگر را معرفی و از او به عنوان دوست خوب و جدید خود نام برد.
علیرضا قبل از وقت استراحت خود ترانه “تو فکر میکنی کیی” رو به پایان رسوند و ما بین وقت استراحت او نوازنده های او شروع به نواختن چند کار معروف جهانی کردن و او با ترانه “دلی” به روی صحنه برگشت ومهمون تنظیم کننده خود “علیرضا افشار” را با حاضرین آشنا کرد و همینطور یادی از فرزاد فرزین کرد و نوازنده های گیتار کلاسیک و الکتریک خود به ترتیب محمد عارف و مهراد حیدری را معرفی کرد ترانه بعدی “آهنگ غمگین” بود و بعد از آن ترانه “به خودم بد کردم” نام داشت که سعید آتانی به روی استیج امد و او را همراهی کرد سپس ترانه “موهات” وسپس برادر خود عرفان طلیسچی را معرفی کرد و از مهدی اسفندیار تهیه کنده خود و جناب آقای حاتم پور مدیریت شرکت آوای فروهر قدردانی کرد.
“کسی که دیگه رفت” ترانه بعدی علیرضا بود وحسام متولی نوازنده پرکاشن و آرتین زمانی پلیر و کیبورد دو خود را معرفی کرد .
او کار خود را با ترانه های “روبروی من” و “ای دل خودم” ادامه داد و مجتبی کشاورز نوازنده گیتار باس و درامر خود کمیار عبدی را معرفی و در انتها با ترانه “عزیزی “کار خود را پایان داد .

 

عکاس : نسیم روحانی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها