کنسرت های پاییزه آوای دوران به روی صحنه می روند
نویسنده خبر : Admin

کنسرت های پاییزه آوای دوران به روی صحنه می روند

Admin 10 دسامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 898158
بازدید : 48
0 پسند
خلاصه خبر : شرکت آوای دوران که یکی از شرکت های خوب و فعال در تهیه و تولید آثار موسیقایی و همچنین برگزاری کنسرت های خوب و پرطرفدار موسیقی کشور است برنامه های آتی خود جهت برگزاری کنسرت های پرطرفدار موسیقی پاپ کشور را اعلام کرد...
متن خبر :

 

کنسرت های پاییزه آوای دوران به روی صحنه می روند

 

شرکت آوای دوران که یکی از شرکت های خوب و فعال در تهیه و تولید آثار موسیقایی و همچنین برگزاری کنسرت های خوب و پرطرفدار موسیقی کشور است برنامه های آتی خود جهت برگزاری کنسرت های پرطرفدار موسیقی پاپ کشور را اعلام کرد.
به این ترتیب در اپلین اجرا از این سری کنسرت ها اشوان روز ۱۹ آذر ۹۶ در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می رود تا با هواداران خود دیداری تازه کند.وی که همچنان بدون انتشار آلبوم به کار خود ادامه میدهد در آخرین گفت و گوی خود ابراز امیدواری کرد که تا قبل از عید ۹۷ آلبوم خود را روانه بازار موسیقی کشور کند.

در دومین سری از اجراهای آوای دوران،مهدی جهانی در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر ۹۶ در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت.
وی که اخیرا قطعه “شدی دیوونه” را منتشر کرده،امیدوار است در فصل تازه فعالیت های خود با آوای دوران بتپاند به موفقیت های بیشتری در این عرصه دست یابد.

در سری پایانی اجراهای این شرکت،فرزاد فرزین خواننده نام آشنای موسیقی پاپ که آلبوم شانزلیزه را در آستانه انتشار دارد،روزهای ۱ و ۲ دی ماه جاری در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه خواهد رفت تا با هواداران خود دیدار کند.

شایان ذکر است که علاقه مندان برای تهیه بلیط و مشاهده اجرای زنده خوبان موسیقی پاپ کشورمان میتوانند به سامانه ایران کنسرت با نشانی www.iranconcert.com مراجعه یا با روابط عمومی آوای دوران تماس حاصل نمایند.

در ادامه تیزر اجراهای پاییزه و زمستانی آوای دوران را از رسانه گنج نوا بیننده باشید.

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها