اعضای گروه شیلر وارد تهران شدند
نویسنده خبر : Admin

اعضای گروه شیلر وارد تهران شدند

Admin 10 دسامبر 2017 0 نظر
کد خبر : 898160
بازدید : 20
1 پسند
خلاصه خبر : اعضای گروه موسیقی شیلر برای برگزاری 5 شب کنسرت در تالار وزارت کشور آذرماه سال جاری به تهران آمد. این اجرا در شب‌های 20، 21، 22، 23 و 24 آذرماه سال جاری ساعت 21:30 روی صحنه خواهد رفت...
متن خبر :

 

کریستوفر ون دیلن سرپرست گروه موسیقی شیلر به همراه اعضای گروهش ساعت 20:30 روز شنبه 18 آذرماه سال جاری وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شد.

 

اعضای گروه موسیقی شیلر برای برگزاری 5 شب کنسرت در تالار وزارت کشور آذرماه سال جاری به تهران آمد. این اجرا در شب‌های 20، 21، 22، 23 و 24 آذرماه سال جاری ساعت 21:30 روی صحنه خواهد رفت.
کریستوفر ون دیلن که به همراه اعضای گروه و تعدادی از اعضای فنی کنسرت به ایران آمده درباره حضور خود در ایران گفت: احساس خوبی دارم چراکه ده سال پیش نیز به ایران آمده بودم و ابتدا به تبریز و بعد به اصفهان و تهران آمدم. همان‌طور که گفتم تمامی اعضای گروه احساس خوبی برای حضور در ایران داریم و خیلی منتظر این هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و عکس‌العمل مردمی که به کنسرت می‌آیند چیست! این احساس را همیشه داشته و دارم که یک شعر و موسیقی را زمانی که خلق می‌کنید می‌توانید به سراسر دنیا ببرید و با مردم آنجا به اشتراک بگذارید.
کریستوفر ادامه داد: آن زمان که به ایران آمدم، هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردم بتوانم در ایران به اجرا بپردازم.
این موزیسین بین‌المللی درباره طرفداران ایرانی خود گفت: من در اینستاگرام همیشه خبرهایی را از طرفداران ایرانی می‌گرفتم و خیلی تقاضا برای حضور در ایران داشتم تا یک سال پیش که با آقای مصطفی کبیری در تماس بودیم تا اینکه قرار شد در ایران کنسرتی را برگزارم کنیم و از آن زمان متوجه شدم که طرفداران زیادی در ایران دارم و بسیار خوشحالم که قرار است اجرایی را در ایران داشته باشم.
سرپرست گروه شیلر درباره برنامه‌ریزی‌اش برای اجرا در ایران توضیح داد: یک سورپرایز کوچک برای طرفداران ایرانی داریم. ما سعی کردیم قشنگ‌ترین موسیقی‌هایمان را برای این اجرا انتخاب کنیم تا بتوانیم دو ساعت مردم و طرفداران را با خود همراه کنیم.
کریستوفر همچنین در مورد موسیقی ایران گفت: می‌توانم هنرمندان ایرانی را برایتان بشمارم ولی یک هفته دیگر، طور دیگری خواهد بود و مطمئناً افراد بیشتری را خواهم شناخت.
وی در پایان گفت: من واقعاً از دعوتی که از ما برای حضور در ایران شده خوشحال هستم و برای تمام گروه ما نقطه اوجی است که بتوانیم در ایران اجرا داشته باشیم.
کریستوفر ون دیلن همراه اعضای گروهش بعد از ملاقات کوتاه و گپ و گفت، ساعت 22:30 بعد از استراحت کم، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را به مقصد محل اقامت خود در تهران ترک کرد.
گفتنی است؛ کنسرت گروه موسیقی شیلر در شب‌های 20، 21، 22، 23 و 24 آذرماه سال جاری ساعت 21:30 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت در شب‌های آخر می‌توانند به سامانه تیکت مراجعه نمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها