کنسرت مهرزاد خواجه امیری – تهران
نویسنده خبر : Admin

کنسرت مهرزاد خواجه امیری – تهران

Admin 17 ژانویه 2018 0 نظر
کد خبر : 901007
بازدید : 16
320242 پسند
خلاصه خبر : مهرزاد خواجه امیری آهنگساز و نوازنده ساز پیانو که با ساختن قطعاتی چون قصه گوی شب و کومیتس در سطح جهانی خوش درخشیده است...
متن خبر :

 

شب آرامش زمستانی در برج آزادی / کنسرت نیوایج مهرزاد خواجه امیری برگزار خواهد شد

 

 

مهرزاد خواجه امیری آهنگساز و نوازنده ساز پیانو که با ساختن قطعاتی چون قصه گوی شب و کومیتس در سطح جهانی خوش درخشیده است ، پس از اجرای موفق در شهریور ماه که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد ، بار دیگر در تاریخ پنجم بهمن ماه و در برج آزادی میزبان علاقه مندان به سبک نیوایج خواهد بود.
وی در این کنسرت به همراه گروهش به اجرای قطعاتی از خود و آثاری از آهنگسازان مطرح جهانی از جمله یانی، لئونارد کوهن، گروه سکرت گاردن و … خواهد پرداخت.
مسعود نوروزی نوازنده ویولن و ارکستر مایستر، روژین عدالت نوازنده ویولن، سهیل بهمن نوازنده ویولن آلتو، شادی رحیمی و ایلیا امینی نوازندگان ویلنسل، امیرحسین کیانپور نوازنده سازهای بومی، کیمیا شعربافیان نوازنده ابوا، سعید فرنژاد نوازنده گیتار الکتریک، میلاد دودانگه نوازنده گیتار باس، شهریار شافعی نوازنده درام، حامد قربانی نوازنده کیبورد و همچنین حسین مهدوی، علی پوررجب، دانیال عبرت، نادیا باقری، رویا رفعتی و مهسا مردانی گروه کر، اعضای گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است که علاقه مندان میتواند جهت تهیه بلیت این کنسرت به بخش تلفیقی سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها