کنسرت کاوه یغمایی – تهران
نویسنده خبر : Admin

کنسرت کاوه یغمایی – تهران

Admin 27 ژانویه 2018 0 نظر
کد خبر : 902131
بازدید : 36
318932 پسند
خلاصه خبر : کاوه یغمایی هفدهم اسفند، پس از هشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می‌رود و این‌بار کنسرتش را با حضور نوازندگان خارجی برگزار می‌کند و قطعاتی شنیده نشده از تازه‌ترین آلبوم خود را نیز اجرا خواهد کرد...
متن خبر :

 

کاوه یغمایی هفدهم اسفند، پس از هشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می‌رود و این‌بار کنسرتش را با حضور نوازندگان خارجی برگزار می‌کند و قطعاتی شنیده نشده از تازه‌ترین آلبوم خود را نیز اجرا خواهد کرد.

نوازندگان خارجی که در این اجرا کاوه یغمایی را همراهی میکنند عبارتند از: دیوید اسپایدل (David Spidel) نوازنده گیتارباس و برایان پالسن (Brian Poulsen) نوازنده گیتار الکتریک و در کنارشان شِین گالاس (Shane Gaalaas) به عنوان نوازنده درامز
نیلوفر فرزندشاد (نوازنده پیانو و کیبورد) هم در این کنسرت آنها را همراهی می‌کند تا به این ترتیب کاوه یغمایی برای اولین بار با گروهی که با آنها ده سال پیش در کانادا روی صحنه می‌رفته، کنسرتی را در تهران برگزار کند.

در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعاتی از سه آلبوم اخیر کاوه یغمایی همچون «تردید»، «جاده»، «کوچه»، «منشور»، «پنجه‌های آواز»، «زخمی» و «خاطره بازی»، قطعاتی از آلبوم جدید کاوه یغمایی با نام احتمالی «مرد عنکبوتی» نیز اجرا می‌شود. دیوید اسپایدل و برایان پالسن هم در این آلبوم کاوه یغمایی را همراهی کرده‌اند و درامر این آلبوم نیز همانند آلبوم «منشور» دانیال ادیر از گروه «نیکل بک» بوده است.

کنسرت کاوه یغمایی توسط موسسه آوای هنر برگزار می شود و بلیت فروشی این کنسرت در سایت www.tik8.com آغاز شده است که علاقه‌مندان برای خرید بلیت به صورت اینترنتی می توانند از این آدرس، بلیت مورد نظر خود را تهیه فرمایند.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها