قطعه ای با نام “یلدای امسال” با صدای “انتظار” منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

قطعه ای با نام “یلدای امسال” با صدای “انتظار” منتشر شد

Admin 10 فوریه 2018 0 نظر
کد خبر : 903498
بازدید : 22
0 پسند
خلاصه خبر : بعد از حادثه تلخ زلزله رخ داده در کرمانشاه، قطعه ای با نام " یلدای امسال" با صدای " انتظار" منتشر شد که خوشبختانه مورد استقبال نیز قرار گرفت...
متن خبر :

 

بعد از حادثه تلخ زلزله رخ داده در کرمانشاه، قطعه ای با نام ” یلدای امسال” با صدای ” انتظار” منتشر شد که خوشبختانه مورد استقبال نیز قرار گرفت.

 

این خواننده جوان که آواز را در محضر اساتید بسیار به خصوص مهدی محمدی فرا گرفته، آلبومی را نیز در دست تولید دارد که مراحل پایانی خود را سپری می کند. در این آلبوم که نام احتمالی آن ” یلدای امسال” است، محسن علیپور، مسعود بالایی، سیدمحمد کاظمی، مهدی صادقیان، فهیمه عنایتی، رویا الماسی و مریم خوشرنگ ترانه های آن را سروده اند. وحید محمدنژاد، کراچ، غلامرضا میرزازاده، سیامک رمضانی، نیما تاج، فبیو تاشل، امین قباد و محمدعلی عنقا نیز کار ساخت موسیقی این آلبوم را به عهده داشتند. همچنین سعید شمس، محمد ملکی، حسن عبدالعظیم زاده و سیاوش شایگان در حایگاه تنظیم کننده ” انتظار” را در ” یلدای امسال” همراهی کردند.
به گفته این خواننده، تمام عوامل سعی کردند تا آلبومی قابل دفاع و البته در شان مخاطبان موسیقی، با در نظر گرفتن سلایق مختلف به دست مخاطبین موسیقی برسد.
به احتمال بسیار این آلبوم یعنی اولین اثر رسمی “انتظار” اوایل سال جدید منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها