آلبوم «هنارس» با صدای «حسین رضا» منتشر می شود.
نویسنده خبر : Admin

آلبوم «هنارس» با صدای «حسین رضا» منتشر می شود.

Admin 12 فوریه 2018 0 نظر
کد خبر : 903729
بازدید : 90
2 پسند
خلاصه خبر : «حسین رضا » از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی اسفند ماه امسال جدیدترین آلبوم موسیقی خود را در ژانر فولکور لکی منتشر می کند...
متن خبر :

 

«حسین رضا » از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی اسفند ماه امسال جدیدترین آلبوم موسیقی خود را در ژانر فولکور لکی منتشر می کند. این آلبوم شامل ۹ قطعه به نام های «هنارس»، «آمان گلیا»، «میمنای»، «هرنگ»، «آواز گلارا»، «پلامار»، «چلسرو»، «چله بر» و «سار خس» است و توسط شرکت «نوای زاگرس لرستان» منتشر خواهد شد

 

 

آهنگسازی این قطعات نیز بر عهده «حسین رضا » می باشد. تنظیم قطعات بر عهده «مهدی مرتضایی» است و ترانه سرایی آن را «مرتضی خدایگان» به انجام رسانیده است.
در البوم هنارس
همایون پشتدار (کمانچه آلتو)،
محمد ذوالنوری (تنبور)،
بابک پیمانی( تمبک، دف )
رضادربندی( تمبک، دف، دهل)،
بهزاد رواقی ( تار، بم تار)،
احسان عبدی پور (سرنا)،
علی رضا عقیقی ( عود)،
سالار غفار بجویی ( ویولن سل)،
اشکان مرادی (کمانچه آلتو)،
مهدی مرتضایی (سنتور) و
مهرنوش مهرپویا (ویولا) همکاری داشته اند.

قابل ذکر است که حسین رضا در محضر استادانی چون «محمدرضا شجریان» و «حمیدرضا نوربخش» تعلیم دیده و با پیشکسوتانی چون «مجید درخشانی» و «حسین پیرنیا» به فعالیت پرداخته است. وی پیش از این آلبوم های دیگری را نیز منتشر کرده است که از جمله آنها میتوان «لحظه ناب» و «فانوس شب آغوش» را نام برد.
ضبط آلبوم «هنارس» از دی ماه سال ۹۴ در استودیو پژواک آغاز شده و ادامه و میکس آن دی ماه ۹۶ در استودیو نغمه سازان به پایان رسیده و به زودی منتشر می گردد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها