گردهمایی پرکاشنیست ها در ایران
نویسنده خبر : محمدرضا منش

گردهمایی پرکاشنیست ها در ایران

محمدرضا منش 26 فوریه 2018 0 نظر
کد خبر : 905085
بازدید : 30
0 پسند
خلاصه خبر : این گردهمایی با همت فروشگاه بزرگ "نوا مارکت" و یاری آموزشگاه "نوای شهر آشوب" و به همچنین مدیریت "احسان شفیعی" برگزار شد ...
متن خبر :

 

این گردهمایی با همت فروشگاه بزرگ “نوا مارکت” و یاری آموزشگاه “نوای شهر آشوب” و به همچنین مدیریت “احسان شفیعی” برگزار شد 

 

شروع این مهم از ایده های “احسان شفیعی” از اساتید برجسته ساز های کوبه ای شکل گرفت.
“شفیعی” در گفت و گویی صمیمی و اختصاصی گفت: این گردهمایی ها شروعی هست برای فصل تازه در زمینه پرکاشن در ایران و امیدوارم مستمر باشه و در بخش اول بصورت رایگان برای دوستان انجام دادیم و اگر باز هم بتوانیم هزینه ها را تقبل کنیم و پشتیبان مالی پیدا کنیم چرا که نه باز هم رایگان پیش میریم و امیدوارم این اتفاق بیفته چرا که در غیر این صورت به اجبار باید وارد بحث جدید بشیم که بتوانیم هزینه لوکیشن و اتفاقاتی که قراره بیفته را خودمون تقبل کنیم یعنی با همکاری پرکاشنیست ها و در انتها از آموزشگاه “نوای شهر آشوب” برای در اختیار قرار دادن محل برگزاری این گردهمایی تشکر میکنم و همینطور از کمپانی بزرگ “نوامارکت” که بنده حامی محصولات انحصاری این کمپانی هستم و نوا مارکت پشتیبان کلیه موارد امروز بوده.
در این گردهمایی ابتدا “احسان شفیعی” از اخلاق حرفه ای در کار صحبت کرد و عنوان کرد: “اگر به عقب برگردم نوازنده صحنه نمیشوم” و‌ از نا کار آمدی تهیه کنندگان و برخی از عوامل موسیقی سخن گفت که بسیار رنجیده است . وی در ادامه ریتمهای بسیار خاص “لاتین” را مطرح کرد که به گفته او در هیچ جایی از ایران تا به حال اشاره نشده بود و برای اولین بار این ریتم ها عنوان میشد و به اجرا پرداخته شد.

 

عکاس : سحر قاسمی

 

تمامی عکس ها در فایل زیپ شده

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها