گروه هنری «برنان» ویژه بانوان به صحنه می رود
نویسنده خبر : Admin

گروه هنری «برنان» ویژه بانوان به صحنه می رود

Admin 6 مارس 2018 0 نظر
کد خبر : 905925
بازدید : 16
2 پسند
خلاصه خبر : گروه هنری «برنان» به سرپرستی مهناز میرزایی، 18 اسفندماه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، به اجرای حرکات نمایشی فولکلوریک(کردی،گیلکی،بجنوردی،بندری،آذری،ایرانی،سماع) و آئین سنتی میپردازد...
متن خبر :

 

به سرپرستی مهناز میرزایی؛
گروه هنری «برنان» ویژه بانوان به صحنه می رود

 

گروه هنری «برنان» به سرپرستی مهناز میرزایی، 18 اسفندماه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، به اجرای حرکات نمایشی فولکلوریک(کردی،گیلکی،بجنوردی،بندری،آذری،ایرانی،سماع) و آئین سنتی میپردازد.
آیدا امیری مقدم،مدیریت اجرایی این گروه را که از هنرآفرینان جوانی همچون غزاله ایلخانی ،نیلوفرتوسلی، مریم تقی زاده، نیلوفرخداپرست، سحرنعیمی، مرضیه احمدی، سحرمعینیان، مهدیه طبرزدی، آرزو نوری، آذر نباتی و هانیه طباطبایی و هنرآفرینان خردسالی همچون نازنین زهرا شعیفی، آوا کلانتری، آرزو صادقی، مارال نطقی، فاطمه تاجیک، مدیاموسی قلی، فاطمه شوری و دایانا استوار تشکیل شده است، برعهده دارد.
برای تهیه بلیط این برنامه که ویژه بانوان است و به تهیه کنندگی مجید فلاح پور در تالارسوره برگزار میشود میتوانید به سایت www.iranconcert.ir مراجعه و یا با شماره تلفن روابط عمومی 09381573809 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها