کنسرت لودوویکو اینائودی در تهران برگزار شد
نویسنده خبر : Admin

کنسرت لودوویکو اینائودی در تهران برگزار شد

Admin 29 آوریل 2018 0 نظر
کد خبر : 910699
بازدید : 18
0 پسند
خلاصه خبر : لودوویکو اینائودی، آهنگساز و پیانیست مشهور ایتالیایی طی سه شب در تالار بزرگ وزارت کشور میزبان مخاطبان خود در ایران بود...
متن خبر :

لودوویکو اینائودی، آهنگساز و پیانیست مشهور ایتالیایی طی سه شب در تالار بزرگ وزارت کشور میزبان مخاطبان خود در ایران بود.
این هنرمند، ۴، ۵ و ۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در تهران روی صحنه رفت.

 

اینائودی با حضور در ایران یک روز پیش از اجرا، تدارک برگزاری نخستین کنسرتش در تهران را فراهم کرد و تکنسین‌های نور، صدا و تصویر با حضور در سالن وزارت کشور کارهای فنی اجرا برای روی صحنه بردن اجرایی با استانداردهای بین‌المللی را فراهم کردند.
این پیانیست مشهور که با همراهی ارکسترش برای دیدار با مخاطبان ایرانی‌اش به تهران آمده بود، اعتقاد داشت موسیقی زبانی مشترک است که برای برقراری ارتباط از طریق آن نیازی به کلام نیست و این مهم را در تمام مدت اجرا ثابت کرد.
کنسرت تهران اینائودی که بر اساس آلبوم “المنت” روی صحنه رفت، اجرای موسیقی فیلم‌های مهم ساخته‌شده توسط این هنرمند را نیز به همراه داشت.
بخش قابل‌توجه این اجرا، نواختن سازهای دست‌سازی بود که توسط این ارکستر به ایران آورده شده بود و سالن را به وجد می‌آورد. از طرفی نوازندگان این ارکستر در نواختن سازهایشان تبحر خاصی داشتند که به‌تنهایی می‌توانستند یک ارکستر تک نفره باشند به‌طوری‌که اگر حاضران در سالن چشم‌هایشان را می‌بستند به دلیل حجم صدادهی ارکستر، گمان می‌کردند با ارکستر چند صدنفره مواجه هستند. از طرفی بخش اصلی این کنسرت را تک‌نوازی بیست‌دقیقه‌ای لودوویکو اینائودی تشکیل می‌داد که سرشار از حس شرقی و احساس این هنرمند به ایران و هدیه ویژه‌اش به مخاطبانی ایرانی بود.
اما لودوویکو اینائودی اجرایش را با یکی از محبوب‌ترین قطعاتش به همراه ارکستر به پایان رساند و تشویق‌های ممتد و ایستاده مخاطبان نشان از رضایتشان از این اجرا داشت.
نخستین کنسرت اینائودی در تهران طی سه شب حدود نه هزار مخاطب را به سالن کشاند و حضور این تعداد مخاطب نشان از سطح بالای شنوایی مخاطبان موسیقی در ایران دارد که برای شنیدن یک اجرای بی‌کلام جهانی به سالن آمدن. از طرفی ایرانیانی که برای تماشای هنر این هنرمند به کشورهای گوناگون سفر می‌کردند حالا حضور اینائودی در تهران برایشان شبیه تحقق یک رؤیا بود.
ردی هاسا (چلو)، فدریکو مکوزی (ویولن، کیبورد و گیتار)، فرانسسکو ارسوری (گیتار)، ریکاردو لاگانا (سازهای کوبه‌ای) و البرتو فابریس (باس) به‌عنوان نوازنده ارکستر، اینائودی را برای اجرا در تهران، روی صحنه همراهی کردند و تکنسین‌های نور، صدا و تصویر نیز در کنار گروه برای ارائه کنسرتی با استانداردهای بین‌المللی حضور داشتند.
نخستین کنسرت لودوویکو اینائودی در تهران به همت سایت خبری ریتم نو و تهیه‌کنندگی مهدی کاشی و مصطفی کبیری در شب‌های ۴، ۵ و ۶ اردیبهشت‌ماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها