بزودی آهنگ جدید امیر خوشنام به نام صدای بارون
نویسنده خبر : Admin

بزودی آهنگ جدید امیر خوشنام به نام صدای بارون

Admin 14 می 2018 0 نظر
کد خبر : 911709
بازدید : 58
5 پسند
خلاصه خبر : تک آهنگ صدای بارون، با صدای امیر خوشنام چهارشنبه 26 اردیبهشت پخش خواهد شد .
متن خبر :

http://ganja2music.com/Image/Baner/02.97/Khoshnam.jpg

 

تک آهنگ صدای بارون، با صدای امیر خوشنام چهارشنبه 26 اردیبهشت  پخش خواهد شد .

اولین ترک رسمی امیر خوشنام خواننده جوانی که در برنامه تلویزیون شب کوک به هنرنمایی پرداخته بود و پس از این برنامه پر مخاطب در سایت رسمی موسسه فرهنگی هنری جام سبز به عنوان استعداد این مجموعه معرفی شد ، به زودی منتشر میشود .

صدای بارون با ترانه ای از سمیرا اکبر زاده، تنظیم مهرداد قنبری، میکس و مستر محمد مقدسی به تهیه کنندگی امیر حسین بی ریا در موسسه فرهنگی هنری جام سبز تولید شد . در تولید این  قطعه ، مرسل وطنی به نواختن ساکسوفون پرداخته و بهزاد محمدی ناظر و مشاور تولید این اثر است.

امیر محمد خوشنام متولد 29 اردیبهشت سال 1365 فعالیت خود را به صورت حرفه ای در زمینه خوانندگی و آهنگسازی شروع کرده است . وی با تخصص در سازهای کلارینت و پیانو آهنگساز اولین اثر خود ( صدای بارون ) می باشد .

امیر حسین بی ریا تهیه کننده و صاحب امتیاز آثار این خواننده در گفتگو با خبرگزاری ها اعلام کرد که تولید آثار این خواننده به صورت منظم شروع شده و تک آهنگ بعدی را ، در ماه مبارک رمضان تقدیم حضور مردم خواهیم کرد .

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها