نامی محمدیان و مهدیه عرب از همکاری برای ترانه‌های یک آلبوم جنجالی می‌گویند
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : مهديه عرب که ترانه‌سرايى نام آشناست و شانزده سال است بى‌وقفه در این فضا فعالیت کرده و همكارى با بيشتر خواننده‌هاى شناخته شده را در كارنامه هنرى خود دارد اين بار در آلبوم جديد نامی محمدیان قرار است نوشتن همه ترانه‌ها را به‌عهده داشته باشد.
متن خبر :

 

مهدیه عرب ترانه‌سرای همه قطعات آلبوم جدید نامی

مهدیه عرب که ترانه‌سرایى نام آشناست و شانزده سال است بى‌وقفه در این فضا فعالیت کرده و همکارى با بیشتر خواننده‌هاى شناخته شده را در کارنامه هنرى خود دارد این بار در آلبوم جدید نامی محمدیان قرار است نوشتن همه ترانه‌ها را به‌عهده داشته باشد.
نامی محمدیان؛ خواننده، همواره تاکید زیادی در انتخاب حرفه‌ای‌ترین عوامل براى ساخت آلبوم‌ها و قطعاتش داشته است و علت انتخاب مهدیه عرب به‌عنوان ترانه‌سرای آلبوم جدیدش را قوت ترانه‌ها و همچنین دایره واژگانى وسیع خانم عرب دانست.
محمدیان در این باره اضافه کرد: ترانه‌سرایى که یک آلبوم را هدایت مى‌کند باید بتواند به ترانه‌ها رنگ و سوژه ببخشد و فضاسازى‌هاى جدید ایجاد کند. با بررسى کارنامه هنرى این ترانه سرا و شنیدن کارهاى متنوع اش مى توان متوجه قدرت او در این زمینه شد.
مهدیه عرب در مورد این آلبوم اینگونه توضیح داد: با نامى که هنرمندى بسیار بااخلاق هستند در حال تبادل افکار و گفت‌وگو هستیم تا ترانه‌ها داراى قصه‌ها و حال‌وهوایى متفاوت و تازه باشند و درعین حال ساده و عمیق. بعضى از ترانه‌ها با سوژه‌هایی نوشته می‌شوند که خواننده در اختیارم گذاشته است و من چون داستان‌نویس هم هستم بسیار این روال را دوست دارم و با آن راحتم؛ برخى دیگر هم ترانه‌هایى هستند که با حس‌وحال خودم سروده‌ام.
او ادامه داد: تمام تلاشم را خواهم کرد که این آلبوم نقطه درخشانى در فعالیت‌هاى هنرى من باشد. امسال این سومین آلبومى است که با اطمینان خواننده، تمام قطعاتش به من سپرده شده است و امیدوارم بتوانم جواب‌گوى این اعتماد باشم.
«پاییزى» نام آلبومی است که پیشتر از نامی محمدیان منتشر شده بود و رسانه‌ها آن را به‌عنوان یکی از پرخرج‌ترین آلبوم‌های موسیقی ایران معرفی کردند.

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها