آلبوم موسیقی «یوز پلی» به مناسبت جام جهانی منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

آلبوم موسیقی «یوز پلی» به مناسبت جام جهانی منتشر شد

Admin 13 ژوئن 2018 0 نظر
کد خبر : 913880
بازدید : 34
0 پسند
خلاصه خبر : آلبوم موسیقی «یوز پلی» با حضور خوانندگان سرشناس موسیقی کشورمان و به مناسبت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بصورت رایگان از طریق سایت ریتمو منتشر شد.
متن خبر :

http://ganja2music.com/Image/News/03.97/youzplay/youzplay600.jpg

 

آلبوم موسیقی «یوز پلی» با حضور خوانندگان سرشناس موسیقی کشورمان و به مناسبت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بصورت رایگان از طریق سایت ریتمو منتشر شد.

پیش از این جمعی از خوانندگان شناخته شده کشورمان، به صورت مستقل قطعاتی پر انرژی را به مناسبت حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی ضبط کرده که گلچین این قطعات در قالب آلبومی رایگان تحت عنوان «یوزپلی» از طریق سایت ریتمو در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

«ایران – ملی پوشان» از میلاد رضایی، «عشق مردم» از سعید عرب، «پرواز» از علی لهراسبی، «وطنم» از حجت اشرف زاده، «مرز» از فرزاد فرزین، «وطن یعنی- پرچم» از رضا یزدانی، «مردم شهر» از حامد همایون، «واسه آبروی مردمت بجنگ» از محسن چاووشی، «من ایرانی ام» از علیرضا عصار، «یازده ستاره» از سالار عقیلی، «یوزهای ایرانی» از گروه دسیبلز و «۷۰ میلیون ستاره» از سیروان خسروی قطعات انتخاب شده برای این آلبومند که به افتخار ملی پوشان کشورمان و به امید افتخار آفرینی آنها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه منتشر شده است.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها