«همنوازان آوای پارسیان» در خرم آباد کنسرت می‌دهند
نویسنده خبر : Admin

«همنوازان آوای پارسیان» در خرم آباد کنسرت می‌دهند

Admin 18 ژوئن 2018 0 نظر
کد خبر : 914297
بازدید : 8
0 پسند
خلاصه خبر : سامان علي پور پس از مدتها با همراهي همنوازان «آوای پارسيان»، طی دو تاریخ در زادگاهش خرم آباد به روی صحنه می رود.
متن خبر :

http://ganja2music.com/Image/News/03.97/samanalipourcn/samanalipourcn600.jpg

سامان علی پور پس از مدتها با همراهی همنوازان «آوای پارسیان»، طی دو تاریخ در زادگاهش خرم آباد به روی صحنه می رود.

سامان علی پور خواننده، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی آوای پارسیان از برگزاری کنسرت این گروه در خرم آباد خبر داد و ضمن تبریک برد تاریخی و شادی آفرین تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: اولین اجرای ما پنجشنبه و جمعه، ٣١خرداد و ١ تیر، هر شب در دو سانس بروی صحنه رفته و رپرتواری از ساخته های خود و آثاری فولکلور را از جمله «شیرین شیرین»، «عاموزا»، «سه پا»، «چوپی کشون»، «نازارم»، «مینا»، «دوپا»، «سوزله»، «هاتوا» و «مریم»، در دستگاههای شور و اصفهان و همایون و ماهور تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان زادگاهمان خواهیم کرد.

او افزود: هنرمندان و نوازندگان همراهم در کنسرت پیش رو، پوریا لک (کمانچه)، بابک شکری (تمبک)، شاهرخ پیمانی (سرنا)، سیاوش آریان کیا (تار)، کیوان ولی پور (دف)، سمانه شهیدی (هم آوا)، فرزانه طیبی (هم آوا)، مهسا جمالی (قانون)، مهرناز فخر الدین (عود) و میترا زلفی (قیچک) خواهند بود.

علیپور ادامه داد: به مناسبت موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و پیروزی تاریخی این تیم پس از بیست سال مقابل قهرمان آفریقا و‌احتمال راه یابی به مرحله دوم و با هدف ارسال انرژی مثبت به بازیکنان و همراهی با شادی مردم، اجرای ما تقدیم‌ خواهد شد به تیم ملی و‌سورپرایزی هم در این زمینه خواهیم داشت که بی شک خالی از لطف نبوده و مخاطبان را به وجد خواهد آورد.

این موزیسین و خواننده در پایان خاطر نشان کرد: در تدارک اجراهایی برای روی صحنه رفتن در تهران هم هستیم که به زودی جزئیات این کنسرت ها را اعلام خواهیم کرد.

شایان ذکر است که کنسرت موسیقی سامان علی پور با همراهی گروه آوای پارسیان و به مدیریت برنامه پروین سرلک، طی دو تاریخ 31 خرداد و 1 تیر ماه سال جاری هر شب طی دو سانس، در شهر خرم آباد بروی صحنه می رود.

 

 

برای دسترسی سریع به آهنگهای جدید و اخبار به کانال تلگرامی گانجاموزیک بپیوندید .

Telegram.me/Ganja2Music

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها