نخستین آلبوم ویحک رونمایی شد
نویسنده خبر : Admin

نخستین آلبوم ویحک رونمایی شد

Admin 20 دسامبر 2021 0 نظر
کد خبر : 1018013
بازدید : 86
1 پسند
خلاصه خبر : مراسم رونمایی آلبوم «رویای من» به خوانندگی ویحک سهراب‌حقیقت و مدیریت هنری فهام گوهری با حضور تعدادی از عوامل آلبوم، اهالی موسیقی و رسانه و علاقه‌مندان موسیقی برگزار شد و گروه ویحک قطعاتی را به‌صورت اختصاصی برای حضار اجرا کردند
متن خبر :

مراسم رونمایی آلبوم «رویای من» به خوانندگی ویحک سهراب‌حقیقت و مدیریت هنری فهام گوهری با حضور تعدادی از عوامل آلبوم، اهالی موسیقی و رسانه و علاقه‌مندان موسیقی برگزار شد و گروه ویحک قطعاتی را به‌صورت اختصاصی برای حضار اجرا کردند.
این مراسم عصر روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه در سالن مجتمع دارآباد با پخش موزیک ویدیوی «دنیای من» آغاز شد و مسعود همایونی، احمد میرمعصومی، ایمان حجت، روزبه حصاری و همچنین هومن قاپچی و میثم قربانی از شاعران آلبوم مهمانان این مراسم بودند.
ویحک سهراب‌حقیقت، خواننده و تهیه‌کننده آلبوم «رویای من» ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: متأسفانه در حال حاضر از موسیقی که شایسته این مرزوبوم است فاصله گرفته‌ایم و طی گفتگوهایی که با فهام گوهری داشتیم و با توجه به دغدغه‌های مشترکمان در زمینه موسیقی، بنای ساخت آلبوم «رویای من» را نهادیم و امروز از نتیجه پانزده ماه تلاشمان رونمایی کردیم که حاوی پیام مهمی به مخاطبان است و به قول فهام گوهری این آلبوم از رفتار فراموش‌شده‌ای به نام عشق صحبت می‌کند چراکه دنیا نیاز به عشق و محبت دارد و همین عشق به همنوع، وطن، موسیقی و غیره می‌تواند برای همه ما راهگشا باشد.
این خواننده در ادامه ضمن اشاره به حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی در این آلبوم بیان کرد: تمامی عزیزان در این آلبوم ساز دلشان را کوک کردند و فهام گوهری تمامی تجربیاتش را بدون چشم‌داشتی در اختیار من گذاشت. امیدوارم شاهد دنیایی پر از صلح و آرامش باشیم تا کودکان به کمترین حقشان یعنی بازی در آرامش کامل برسند و هیچ خانه‌ای ویران و هیچ انسانی مجبور به ترک سرزمین خود نشود. «رویای من»؛ دنیای صلح، عشق و آرامش است که موسیقی همواره در آن جریان دارد.
فهام گوهری آهنگساز، تنظیم‌کننده و مدیر هنری این آلبوم در ابتدا بیان کرد: امروز رویای دیگری در کارنامه‌ی هنری‌ام رقم خورد. به اعتقاد من آلبوم؛ شناسنامه یک خواننده است که برای تولید آن علاوه بر سرمایه، عشق و پشتکار، باید رویا نیز داشته باشد. «رویای من»؛ رویای ویحک است که برای آن تلاش کرد و پای آن ایستاد. همچنین بزرگان زیادی در کنار ما حضور داشتند و ما افتخار همکاری با آن‌ها را داشتیم از طرفی امروز هنرمندان بنام و شناخته‌شده‌ای چون مسعود همایونی و ایمان حجت در این مراسم حضور دارند که متأسفانه نتوانستیم از هنرشان در آلبوم بهره‌مند شویم اما مفتخریم که میزبانشان در این مراسم هستیم.
گوهری همچنین اضافه کرد: این شروع راهی است که ادامه‌دار خواهد بود و برنامه‌ریزی ما برای اجراها آغازشده و امروز نیز تعدادی از قطعات آلبوم را اجرا خواهیم کرد مسلماً ارکستری که امروز ما را همراهی می‌کنند با ارکستراسیون آلبوم به دلیل محدودیت‌های مکان و صدابرداری متفاوت است.
در ادامه این مراسم بابک ریاحی پور و فرزاد رضایی از عوامل آلبوم «رویای من» به روی صحنه آمدند و از حضورشان در این آلبوم ابراز خوشحالی و گروه ویحک قطعات ناجی، انگارنه‌انگار، مژگان، بارون و نظرت چیه را به‌صورت زنده برای حضار اجرا کردند.
بابک ریاحی پور (باس)، فرزاد رضایی (گیتار الکتریک)، محسن نصیری (کیبورد)، کاوه آهنگر (درامز) و محمد دارایی (سازدهنی) به رهبری فهام گوهری (گیتار آکوستیک) در این اجرا ویحک سهراب حقیقت را همراهی کردند و علی شهامت به‌عنوان صدابردار و نورپرداز حضور داشت.

 

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها