استقبال ویژه از نخستین کنسرت مجید رضوی
نویسنده خبر : Admin

استقبال ویژه از نخستین کنسرت مجید رضوی

Admin 11 فوریه 2022 0 نظر
کد خبر : 1025490
بازدید : 216
55 پسند
خلاصه خبر : نخستین کنسرت مجید رضوی خواننده جوان کشورمان که در مدت کوتاهی با انتشار قطعاتی همچون «اینا» ، «دست گل» ، «چشم نظر» ، «بالاخره» ، «نگین قلبمی» و… توانست جای خود را در پلی لیست مخاطبین موسیقی پیدا کند، در اولین روز از اسفند ماه روی صحنه می رود.
متن خبر :


نخستین کنسرت مجید رضوی خواننده جوان کشورمان که در مدت کوتاهی با انتشار قطعاتی همچون «اینا» ، «دست گل» ، «چشم نظر» ، «بالاخره» ، «نگین قلبمی» و… توانست جای خود را در پلی لیست مخاطبین موسیقی پیدا کند، در اولین روز از اسفند ماه روی صحنه می رود.

این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی-هنری و تبلیغاتی «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار می شود.

نکته قابل توجه در مورد کنسرت این خواننده جوان استقبال چشمگیر مخاطبین از این اجرا بود؛ به طوری که تنها دقایقی پس از باز شدن سایت فروش بلیت، تمامی بلیت‌های آن به اتمام رسید. از همین رو تیم اجرایی و مدیریتی این خواننده تصمیم به تمدید این کنسرت در تاریخ ۳ اسفند ماه و در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران گرفتند.

به این ترتیب مجید رضوی طی روزهای ۱ و ۳ اسفند ماه به دیدار مخاطبین خود خواهد رفت و‌به اجرای قطعات خود خواهد پرداخت. این اتفاق را میتوان یک شروع قدرتمند در زمینه اجرای صحنه‌ای برای این خواننده قلمداد کرد.
بلیت کنسرت مجید رضوی از طریق سامانه هنرتیکت برای فروش در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها