قطعه جدید امین جهانگیری با نام ” بی‌تاب ” منتشر شد
نویسنده خبر : Admin

قطعه جدید امین جهانگیری با نام ” بی‌تاب ” منتشر شد

Admin 22 فوریه 2022 0 نظر
کد خبر : 1026720
بازدید : 28
1 پسند
خلاصه خبر : نوازنده سنتور، آهنگساز و تنظیم کننده کشورمان امین جهانگیری تازه‌ترین اثر خود را با نام " بی تاب " با همراهی میلاد قریشی نوازنده تمبک و بندیر منتشر کرد.
متن خبر :

 

نوازنده سنتور، آهنگساز و تنظیم کننده کشورمان امین جهانگیری تازه‌ترین اثر خود را با نام ” بی تاب ” با همراهی میلاد قریشی نوازنده تمبک و بندیر منتشر کرد.

امین جهانگیری با اشاره به اینکه این قطعه، قسمتی از یک مجموعه بداهه نوازی است گفت: در فعالیت های هنری اخیر خود در سبک های سنتی و فولکلور، علاوه بر آهنگسازی و تنظیم به بداهه نوازی هم پرداخته ام که در این سال ها چندان مورد توجه نبوده است. بعضی مواقع بداهه نوازی ها حساب شده است و از قبل تصمیماتی برای آن گرفته شده اما آنچه در قطعه ” بی تاب ” می شنوید این چنین نیست. اولین جمله موسیقایی که نواخته شده، خودش بقیه راه را به ما نشان داد و از قبل هیچ تصمیمی نگرفته بودیم. تعداد زیادی بداهه نوازی صورت گرفته است که از بین آن ها، بهترین ها و مناسب ترین ها برای انتشار انتخاب می شوند.

فرزان روزبهانی وظیفه صدابرداری، میکس و مسترینگ قطعه ” بی تاب ” را بر عهده داشته که این اثر پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است .

گفتنی است در ماه‌های گذشته، امین جهانگیری موزیک ویدیو ای یار، تک آهنگ ” آسوده خیال ” و آلبوم ” عاشقانه های صبح پاییزی ” را منتشر کرده که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین موسیقی رو به رو شده است.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها