مجید رضوی چهره تازه کنسرت های ایران
نویسنده خبر : محمدرضا منش

مجید رضوی چهره تازه کنسرت های ایران

محمدرضا منش 5 آوریل 2022 0 نظر
کد خبر : 1032048
بازدید : 442
98 پسند
خلاصه خبر : مجید رضوی چهره‌ای که کمتر کسی فکر میکرد با این سرعت، شش سانس به روی صحنه برود.
متن خبر :

 

مجید رضوی چهره‌ای که کمتر کسی فکر میکرد با این سرعت، شش سانس به روی صحنه برود.

او که با قطعاتی به اصطلاح مارکتی همچون “نگین قلبمی” و “اینا” به شهرت رسید چه خواهیم و نخواهیم به یکی از چهره های پاپ این روزها تبدیل شده است.

کنسرت او نیز مانند اکثریت کنسرت های امروزی بازار موسیقی سرشار از انرژی ولی خالی از هنر بود، تا تنها قسمتی که “امیر علی رحمانیان” شروع به نواختن ساز هنگدرام (هندپن) کرد، رهبری ارکستر رضوی بر عهده حسین احمدیان بود که از نظر برداشت حرفه‌ای از واژه رهبری ارکستر فاصله بسیاری دیده می‌شد.

این نوع کنسرت و موسیقی که به نحوی برای قشر نوجوان و جوان است، بسیار جای تامل و صحبت در محافل هنری داشته، ولی باید گشت و دید آیا در درازمدت بار فرهنگی و ماندگاری آن به چه نحوی است.

این مدل و یا به اصطلاح سبک چیز جدیدی نیست همان‌گونه که حتی در پیش از انقلاب هنرمندانی همچون فرهاد مهراد می‌خواندند ولی در سوی دیگر آلبوم نعمت‌الله آقاسی در لیست پر فروش ترین آلبوم ها بودند، که نشان دهنده سلایق و نیز های مختلف جامعه است.
در متن بالا قصد قیاس افراد نامبرده با یکدیگر نیست.
محمدرضا منش

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها