برگزاری آخرین کنسرت علیرضا طلیسچی در 1400
نویسنده خبر : طه کنشلو

برگزاری آخرین کنسرت علیرضا طلیسچی در 1400

طه کنشلو 5 آوریل 2022 0 نظر
کد خبر : 1032055
بازدید : 42
89 پسند
خلاصه خبر : خرین کنسرت علیرضا طلیسچی در سال 1400 در حالی برگزار شد که این خواننده به‌رسم اجراهای آخر هرسال خود، قطعه «این زمستونم تموم شد» را به‌عنوان سورپرایز اجرا کرد.
متن خبر :

 

 

آخرین کنسرت علیرضا طلیسچی در سال 1400 در حالی برگزار شد که این خواننده به‌رسم اجراهای آخر هرسال خود، قطعه «این زمستونم تموم شد» را به‌عنوان سورپرایز اجرا کرد.
علیرضا طلیسچی با «زندگی جونم» به روی صحنه آمد و گفت: به آخرین کنسرت 1400 من خوش‌آمدید و قرار است شب خاطره‌انگیزی را داشته باشیم.
قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، « نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» انتخاب‌های طلیسچی برای این کنسرت بودند و به درخواست مخاطبان قطعات قاف، دیوونه‌ی دوست داشتنی و سختگیر مجدداً به اجرا درآمدند.
به دلیل درخواست فراوان مخاطبان در سانس دوم این کنسرت، طلیسچی با همراهی امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد، بخشی از قطعه «قرار نبود» را با همخوانی تماشاگران اجرا کرد.
طلیسچی آخرین کنسرت خود را به‌رسم اجراهای آخر هرسال خود با قطعه احساسی «این زمستونم تموم شد» همراه با بارش برف روی صحنه به اتمام رساند و این قطعه را به درگذشتگان در دوران کرونا تقدیم کرد و به همراه نوازندگان خود به جلوی سن آمد و به مخاطبانش ادای احترام کرد.
مجتبی شفیعی، ساقی حاجی پور، مسعود صابری، ساناز کاشمری، هومن ایران‌منش و … ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.
محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.
گفتنی است، نخستین کنسرت تهران علیرضا طلیسچی در سال 1401، دهم فروردین‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و زمان بلیت‌فروشی این کنسرت به‌زودی اعلام خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین طه کنشلو مشاهده می کنید.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها