گزارش تصویری از کنسرت مجید رضوی
نویسنده خبر : Admin

گزارش تصویری از کنسرت مجید رضوی

Admin 27 می 2022 0 نظر
کد خبر : 1041100
بازدید : 306
89 پسند
خلاصه خبر : مجید رضوی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از چندین اجرای موفق، اینبار در شامگاه 21 اردی بهشت و این بار در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران به روی صحنه رفت و به اجرای برنامه برای مخاطبین خود پرداخت.
متن خبر :


 

استعداد جوان همچنان روی صحنه یکه تازی میکند/گزارش تصویری از کنسرت مجید رضوی

 

مجید رضوی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از چندین اجرای موفق، اینبار در شامگاه 21 اردی بهشت و این بار در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران به روی صحنه رفت و به اجرای برنامه برای مخاطبین خود پرداخت.
رضوی در این کنسرت نیز همانند اجراهای قبل توانست با اجرایی خوش انرژی شب خوبی را برای مخاطبین خود در سالن رقم بزند و آن‌ها را راضی راهی منازلشان کند.
«اینا» ، «دست گل» ، «چشم نظر» ، «بالاخره» ، «نگین قلبمی»، «پنج صبح» ، «طلا» و… از جمله قطعاتی بودند که در این شب پرهیجان اجرا شدند.
شایان ذکر است که همانند دیگر برنامه های این خواننده، موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» بار برگزاری این کنسرت را برعهده داشت.
در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین «شکیبا درویش» مشاهده فرمایید.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها