اولین کنسرت «بنان» در دوره پساکرونا برگزار شد
نویسنده خبر : Mohammadreza Manesh

اولین کنسرت «بنان» در دوره پساکرونا برگزار شد

Mohammadreza Manesh 14 ژوئن 2022 0 نظر
کد خبر : 1043388
بازدید : 128
178 پسند
خلاصه خبر : اولین کنسرت «بنان» در دوره پساکرونا برگزار شد…
متن خبر :

 

 

اولین کنسرت «بنان» در دوره پساکرونا برگزار شد…

 

شاهین بنان که با قطعه “عاشق نشدی” تابستان سال نود و هشت در دوران پیش از کرونا وارد بازار موسیقی ایران شد، با تاخیر سه ساله در بیستم خرداد ماه جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به همت موسسه ایران گام به مدیریت صدرالدین حسین‌خانی به روی صحنه رفت.

رهبری این کنسرت بر عهده میلاد پرقوه بود و نوازندگانی همچون پوریا شکوری او را در این اجرا همراهی می‌کردند.

بنان با در نظر گرفتن جوان بودن و کنسرت اولی بودن در بازار موسیقی کشور، تسلط و اکت خوبی در این اجرا از خود نشان می‌داد، که نوید بخش آینده‌ای روشن برای او و هواداران ایشان است. نکته بارز این اجرا، این بود که وی بر خلاف جریان حال حاضر موسیقی بیشتر به اجرای زنده اهمیت داده بود و این تلاش در اجرا کاملا مشهود بود.
علی رغم شنیده شدن نت‌های به اصطلاح فالش یا ناکوک در میان اجرا که با تمرین و گرم کردن صدا پیش از کنسرت و با بهره گرفتن از اساتید این حوزه قابل رفع شدن است،اجرا از استاندارد قابل قبولی برخوردار بود.
به طور کلی، بنان قدم خوبی در اجراهای زنده برداشت و نشان داد در ادامه راه باید امیدوار به دیدن خواننده‌ای استانداردتر و موفق تر، در بازار موسیقی کشور باشیم.

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها