ماراتن کنسرت‌های علیرضا طلیسچی از شمال تا تهران و دبی/ استرالیا مقصد بعدی
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : علیرضا طلیسچی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ که روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد، پس از اجراهای متعدد در فروردین ماه، حالا ماراتن کنسرت‌های او از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و بدون یک روز استراحت، اجراهایش را یکی پس از دیگری روی صحنه می‌برد.
متن خبر :

ماراتن کنسرت‌های علیرضا طلیسچی از شمال تا تهران و دبی/ استرالیا مقصد بعدی

علیرضا طلیسچی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ که روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد، پس از اجراهای متعدد در فروردین ماه، حالا ماراتن کنسرت‌های او از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و بدون یک روز استراحت، اجراهایش را یکی پس از دیگری روی صحنه می‌برد.

تور کنسرت‌های طلیسچی از اول اردیبهشت ماه هر شب و بدون هیچ وقفه‌ای به ترتیب در متل قو، محمود آباد، آمل و دبی برگزار شد و در روزهای پنجم، ششم و هفتم مجموعا سه شب در گرگان ادامه داشت و او شب گذشته میزبان مخاطبانش در پایتخت بود.

طلیسچی پس از اجرای تهران راهی گنبد کاووس شد تا دوشب به یادماندنی را برای مخاطبانش در این شهر بسازد. این خواننده نهم و دهم اردیبهشت ماه در سالن آمفی تئاتر گنبد کاووس روی صحنه می‌رود.

خواننده «بارون اومد و یادم داد» همچنین قرار است در کشور استرالیا روی صحنه برود و چندین اجرا برگزار کند.

طلیسچی جمعه شب هشتم اردیبهشت ماه سال جاری پس از اجراهای متعدد در ایران و خارج از کشور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران طی دو سانس به روی صحنه رفت و به اجرای منتخبی از قطعات محبوب و پرمخاطب خود و قطعه تازه منتشر شده‌اش پرداخت.

زندگی جونم، تو فکر می‌کنی کی‌ای، نفس کی بودی تو، ای دل خودم، دیوونه دوست داشتنی، لیلا، یه دریا نریم، دل به دل، قاف، سختگیر، بهم برس، قرار نبود آخرش قشنگه و ای دل غافل قطعات انتخابی طلیسچی برای اجرا در پایتخت بودند.

طلیسچی در این کنسرت پس از اجرای تازه‌ترین آهنگ منتشر شده‌اش با نام «بهم برس» به سراغ قطعه ۱۳ساله خود با نام «قرار نبود» رفت و این قطعه را با همراهی ساز پیانو و همخوانی تماشاگران اجرا کرد دو قطعه که به خوبی می‌توانست روند تغییر استایل و سبک علیرضا طلیسچی طی سال‌ها فعالیتش را نشان دهد.

یکی از نکات قابل توجه این اجرا ارتباط خوب بین خواننده و مخاطبان حاضر در سالن و همراهی و همخوانی تماشاگران در تمامی قطعات به ویژه «قاف»، «یه دریا نریم»، «قرار نبود» و «لیلا» بود.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، آرمان ابراهیمی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

مهران غفوریان مهمانان این کنسرت به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» بود.

در ادامه تصاویر زیبای این برنامه را از نگاه دوربین «الناز ایرانی» بیننده باشید.

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها