تور اردی بهشت آرمین زارعی به ایستگاه اول رسید…
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : کنسرت پنجم اردیبهشت ماه آرمین زارعی شب گذشته، مصادف با تولد او در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بهروی صحنه رفت.
متن خبر :

تور اردی بهشت آرمین زارعی به ایستگاه اول رسید…

کنسرت پنجم اردیبهشت ماه آرمین زارعی شب گذشته، مصادف با تولد او در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بهروی صحنه رفت.

هوادارن و مخاطبانی این کنسرت با استقبال گرم خود و به عشق دیدن خواننده محبوب خود، آرمین زارعی عزیز را در شب تولدش تنها نگذاشتند و شبی خاطره انگیز را در اولین تولد زارعی پس از شروع فعالیت های رسمی برای ایشان رقم زدند.

از نکات بارز اجرای زارعی،نورپردازی های جذاب و خلاقانه و استفاده از رنگ های زیبا برای نور پردازی و ال ای دی هایی بود که مختص این اجرا در نظر گرفته شده بود که در کنار همراهی پرشور و با انرژی تماشاگران این اجرا را به اجرایی خاطره انگیز تبدیل میکرد.

از قطعه هایی که در کنسرت به روی صحنه رفتند میتوان به با تو آرومم،وا بده،همه چیز ساده شروع شد، با تو عاشقترم از همیشه،سر ظهر،سر گردونم،من همه جوره پایت ام،چقدر استرس داری،بارون و قطعه ایران اشاره کرد.

همچنین نوازندگان گروه آرمین زارعی را در این اجرا محمد رضا رهنما (رهبر ارکستر)،مهراد حیدری و علیرضا پاک نیت (نوازندگان گیتار الکتریک)،محمدرضا حسینی (نوازنده گیتار بیس)،مسعود کیانی (نوازنده درامز) و کوروش کشاورز (نوازنده ویالن سل) تشکیل می دادند که اجرای کم نقص و درخوری را به یادگار گذاشتند و مخاطبان را راضی و خشنود روانه منازل خود کردند.

از حواشی این اجرا میتوان به اجرای آهنگ دیوونه بدون صدای خواننده خانم (خانم ملانی آوانسیان) اشاره کرد که امید است در آینده شرایط مناسب جهت شنیدن صدای زیبای ایشان فراهم شود.

شایان ذکر است که این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی به مدیریت جناب آقای محسن رجب پور در ۵ روز اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد.

در ادامه تصاویر زیبای این برنامه را از نگاه دوربین «ساینا افخمی زاده» بیننده باشید.

کیمیا ذکریاپور – امیر علی همتی

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها