آرش سعیدیان اولین تور گردشگری تخصصی هنگ‌درام را برگزار می‌کند
نویسنده خبر : Admin

آرش سعیدیان اولین تور گردشگری تخصصی هنگ‌درام را برگزار می‌کند

Admin 11 می 2023 0 نظر
کد خبر : 1062952
بازدید : 48
138 پسند
خلاصه خبر : آرش سعیدیان با همکاری موسسه فرهنگی و هنری شهنای و آژانس جهانگردی مایان سفر ایرانیان اولین تور گردشگری تخصصی ساز هنگ‌درام را برگزار می‌کند.
متن خبر :

آرش سعیدیان اولین تور گردشگری تخصصی هنگ‌درام را برگزار می‌کند

آرش سعیدیان با همکاری موسسه فرهنگی و هنری شهنای و آژانس جهانگردی مایان سفر ایرانیان اولین تور گردشگری تخصصی ساز هنگ‌درام را برگزار می‌کند.

این تور موسیقایی در مورخ 21 و 22 اردیبهشت ماه در ییلاق جهان‌نمای گرگان با ظرفیت 12 نفر برگزار خواهد شد. این تور جنبه یک کارگاه آموزشی را برای هنرجویان دارد که شامل بخش‌های مختلفی نظیر هنگ‌درام نوازی در طبیعت، مدیتیشن به همراه ساز هنگ‌درام در طبیعت و طبیعت‌گردی خواهد بود.

با توجه به تکمیل ظرفیت زودهنگام این تور گردشگری تخصصی هنگ‌درام آرش، سعیدیان و موسسه شهنای و همچنین آژانس مایان سفر ایرانیان به زودی اطلاعات برگزاری تور بعدی را از طریق سایت موسسه شهنای و سایت هندپن شاپ در اختیار شما مخاطبین عزیز و هنردوست قرار می‌گیرد.

گفتنی است برگزاری هر گونه تور، مسترکلاس و یا دوره‌های آموزشی خاص در آینده از طریق رسانه‌های موسیقایی و سایت‌های گفته شده در این خبر اطلاع رسانی خواهد شد.

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها