نیمه اردی بهشت با ترکیب جدید ایهام رنگ و بویی تازه گرفت…
نویسنده خبر : Admin
خلاصه خبر : جدید ترین کنسرت گروه ایهام با استقبال خوب هواداران به روی صحنه رفت
متن خبر :

 

نیمه اردی بهشت با ترکیب جدید ایهام رنگ و بویی تازه گرفت…

 

جدید ترین کنسرت گروه ایهام با استقبال خوب هواداران به روی صحنه رفت.این کنسرت که در چهاردهمین روز از اردیبهشت ماه سال جاری بر روی صحنه می رفت، با استقبال کم نظیر هواداران «گروه ایهام» رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود.

در این کنسرت مجموعه ای از قطعات پرطرفدار «ایهام» نظیر شب مهتاب، بزن باران ، سلطان قلب من ، عاشق شو، غریب آشنا اجرا شد که روی هم رفته شب خاطره انگیزی را برای مخاطبان رقم زد.

از حواشی این کنسرت می توان به اجرای آهنگ بدون تو توسط «زانیار خسروی» اشاره کرد که شور دوباره ای به سالن بخشید و با همخوانی کم نظیر هوادارن خاطره ای ماندگار رقم زد.

اعضای گروه «ایهام» را در‌ این اجرا زانیار خسروی،مازیار لشنی و سعید شاهری به نوازندگی فرهود نیکنام(گیتار)،علیرضا پادگانه( گیتاربیس)،رسول بهداد(پرکاشن)،نیماحمیدی(درامز)،بهنام رهنما(گیتار)،یاشا حکمی( کیبورد و پیانو) تشکیل می دادند که اجرای قابل قبولی را به مخاطبان عرضه کردند.

شایان ذکر است که این کنسرت به همت موسسه «آوای فروهر» با مدیریت «محمد و مجتبی حاتم پور» در سالن «اسپیناس» برگزار شد.

در ادامه تصاویر زیبای این برنامه را از نگاه دوربین «سمیرا قره چارلویی» بیننده باشید.

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها