پرفورمنسی بین المللی اینبار در ایران!
نویسنده خبر : Admin

پرفورمنسی بین المللی اینبار در ایران!

Admin 12 می 2023 0 نظر
کد خبر : 1063027
بازدید : 64
234 پسند
خلاصه خبر : کنسرت-نمایش متفاوت گروه ماکان در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد.
متن خبر :

 

پرفورمنسی بین المللی اینبار در ایران!

کنسرت-نمایش متفاوت گروه ماکان در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد.
صحنه سالن میلاد نمایشگاه اجرایی را به خود دید  که حداقل تا به امروز شاید به تعداد انگشتان یک دست هم نظیر آن را شاهد نبوده ایم. ماکان بند در این اجرا توانست با نزدیک شدن به استانداردهای بین المللی اجرا،شبی خاطره انگیز را برای مخاطبان رقم زند.
شروع اجرای ماکان بند به حدی جذاب بود که شاید اگر ویدیو این اجرا در شبکه های اجتماعی پخش میشد کسی باور نمی‌کرد که این اجرا در پایتخت ایران اتفاق افتاده باشد.

نمایشی جذاب و دیدنی همراه با لباس های جذاب موجودات فضایی که مخصوص این اجرا تدارک دیده شده بودند، مخاطب را به هیجان وادار میکردند.
همچنین نوازنده ها با لباس هایی که فضای موجودات فرازمینی را تداعی میکردند از پشت استیج و از بالا و از پایین به روی صحنه آمدند.
همچون اجراهای گذشته که خوانندگان از سقف سالن به پایین می آمدند اینبار با یک ابتکار متفاوت،دو نوازنده گیتار الکتریک از سقف به صورتی که انگار معلق در هوا هستند به روی صحنه آمدند.

ابتکار و نوآوری در کنسرت نمایش های ماکان همیشه حرف اول را میزد و به نوعی کنسرت های این گروه را برای مخاطبینش خاص میکند و نشان از ارزشمند بودن مخاطبان برای شورای سیاست گذار این گروه دارد.

از قطعاتی که در این کنسرت نمایشی اجرا شد میتوان به بی چتر،باتو،معرفت ،یک لحظه نگام کن ،خوش به حال خودم،مسافرت،دوره گرد ،حیف،واقعی،قصه من،وسلام ،هربار این درو،حالا که اومدی ،آسه آسه و دو ستاره اشاره کرد که مطابق استقبال مخاطبان میتوان درسافت که مجموعه ای از قطعات پرطرفدار این گروه بودند.

همچنین نوازنده های گروه ماکان را در این اجرا آرمین قضاتی،علیرضا حق جو،رایان ضیائی ،نامی جمشیدی،سینا سالک،مهرداد داربوکا،مجید عطرلی،رضا آذرنجات به رهبری  امیر میلاد نیکزاد تشکیل میدادند که اجرای کم نقص و هنرمندانه ایی را به مخاطبین ارائه دادند.

از حواشی این کنسرت میتوان به انرژی بالا و همراهی همیشگی فن های ماکان و یا به قول امیر مقاره خانواده ماکان اشاره کرد که به جرات میتوان ادعا کرد که اگر روزی تکنولوژی پیشرفت کند و امکان شنیده شدن صدا از دیوار ها بدست بیاید ، دیوار های سالن میلاد نمایشگاه اعتراف خواهند کرد که این کنسرت یکی از خوش انرژی ترین اجراهای ایران بوده و هست.

از حواشی دیگر این برنامه نیز میتوان به اجرای نسخه کوتاه یک قطعه به زبان فرانسوی توسط رهام هادیان اشاره کرد که پس از این اجرا، هادیان به مخاطبین خود وعده داد که نسخه کامل این قطعه را در اجراهای بعدی تقدیم هواداران خواهد کرد.

 

از مهمان های اجرای ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ گروه ماکان میتوان به سهراب پاکزاد،سینا درخشنده و امیر عباس گلاب اشاره کرد. همچنین از اتفاق های زیبایی که در این اجرا رخ داد میتوان به دعوت از مهمان هایی متفاوت اما پر از نور امید امید بود مه اجرای مامان بند را نورانی تر از همیشه به مخاطب عرضه کردند.مهمان هایی که
به همت بانوی هنرمند سرکار خانم لیلا بلوکات ( مدیر موسسه خیریه مهر لیلا ) گرد هم جمع شده بودند و علی رغم درگیری با بیماری سرطان و معلولیت های جسمی، پیام آور نور امید و عشق به اجرای ماکان بند بودند.
امید است با حرکات این چنینی بتوان ثابت کرد امید در قلب انسان ها جاری است و جسم تنها وسیله ای برای انتقال آن است.

شایان ذکر است که این اجرا به همت مدیریت محترم شرکت فرهنگی هنری آوازی نو،مهندس حسن اردستانی در سالن میلاد نمایشگاه تهران  برگزار شد.

در ادامه قاب های متفاوت این کنسرت نمایشی را از نگاه کیمیا ذکریا بیننده باشید.

امیرعلی همتی-کیمیا ذکریا

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها