نوای «حامیم» همچنان در گوش شهر میپیچد …
نویسنده خبر : Admin

نوای «حامیم» همچنان در گوش شهر میپیچد …

Admin 4 ژوئن 2023 0 نظر
کد خبر : 1064268
بازدید : 476
135 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

نوای «حامیم» همچنان در گوش شهر میپیچد…

 

جدیدترین اجراهای بهاری حامیم در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. مخاطبان با آرامش کامل و استقبالی مناسب وارد شدند. در گوشه گوشه برنامه کارت پستال‌هایی با نوشته “قلب منین” به همراه عکس حامیم به چشم میخورد که از صحنه زیبای قبل از اجرای این برنامه بود و قضا را برای اجرا رنگ دیگری میبخشید.استقبال خوب مخاطبان از کنسرت‌های حامیم و خلق چنین صحنه هایی نشان از جایگاه ویژه ایشان در بازار این روزهای موسیقی پاپ ایرانی دارد.

حامیم با اجرای قطعه “ای ستاره” کنسرت را آغاز کرد و سپس به ترتیب قطعاتی نظیر “یکیو دارم”، “سیاه سفید”، “کی میشه من”، “قلب منی”، “خونمون”، “عشقشو داری”، “رز سفید”، “عشق قدیمی”، “نیمه گمشده”، “از قصد”، “اولاش”، “مثلا”، “شب اخر” را به اجرا در آورد. در پایان نیز به درخواست مخاطبان، قطعه “رز سفید” را مجددا تکرار کرد.

یکی از نکات کلیدی اجرای حامیم، ابراز احساسات متفاوت خود به مخاطبان و در نتیجه شکل گرفتن ارتباط خوب ایشان با مخاطبان است که توانسته بر محبوبیت و جذاب تر شدن کنسرت های حامیم بیافزاید.

حضور مهمانانی مانند کسری زاهدی (خواننده)، امین نوان (خواننده) ، علیرضا ریاضی (تنظیم کننده قطعات) و محمد عارف (نوازنده بند) رنگ و بوی متفاوتی را به این اجرا بخشیده بود.
در این اجرا نوید زمردی(نوازنده ی گیتار)،آرش سعیدی(نوازنده ی گیتاربیس)،اميررضاصدوقی(نوازنده ی کیبورد)،مجید رضاپور(نوازنده ی درام)،نیما رمضان(نوازنده ی گیتار‌الکتریک)،اشکان آبرون(رهبر ارکستر) و همخوانی سروین زارع پور،شروین منصورنژاد و پرنیان پارسایی به عنوان اعضای بند حامیم، اجرایی قابل قبول و کم اشتباه را به مخاطبان ارائه کردند.

شایان ذکر است این مجموعه اجرا با همکاری موسسه فرهنگی و هنری “آراد” به مدیریت “سعید سال افزون” برگزار شد.

در پایان، تصاویر‌ زیبای این مجموعه اجرا را از نگاه دوربین “طوبی هنرور” و “کیمیا ذکریا” بیننده باشید.

کیمیا ذکریا و طوبی هنرور

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها