بیانیه علی رهام و دی جی بلک زینگ
نویسنده خبر :

بیانیه علی رهام و دی جی بلک زینگ

9 می 2012 0 نظر
کد خبر : 3856
بازدید : 72
5 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

بیانیه علی رهام و دی جی بلک زینگ :
با توجه به شرایط موجود و سو.تفاهمات پیش امده به جهت پخش قطعه ششم آلبوم سنگ تموم (شاپری) …

 

در چند روز گذشته شاهد پخش البوم جدید علی رهام به نام “سنگ تموم” از همین وبسایت بودیم که با بازتاب چشم گیری مواجه بودیم . همانطور که در جریان هستید تنظیم این آلبوم توسط کسانی انجام شد که این روز ها به عنوان تنظیم کنندگان محبوب در عرصه موسیقی در حال فعالیت هستند . الیاس شیرزاد و دی جی سروش اس جی ترک هر کدام 1 تنظیم و دی جی بلک زینگ 9 ترک تنظیم این آلبوم را بر عهده داشتند . 

اما متاسفانه “سنگ تموم” با یک مشکل چشم گیری رو در رو شد که این روز ها در فضای مجازی شاهد اعتراضاتی از جانب بعضی عزیزان بودیم ….
ترک شاپری , ترک 6 این آلبوم می باشد که با این مشخصات در کاور 2 آلبوم درج شده بود :
( ترانه سرا : محمدرضا آزادپور / ملودی : علی رهام / تنظیم : دی جی بلک زینگ ) 

پس از چند روز پخش شدن این آلبوم در فضای مجازی متوجه شدیم که ترانه این اثر مربوط به ترانه سرای جوان و خوب کشورمون سرکار خانم ترانه مکرم می باشد که به جای اسم وی از محمدرضا آزاد پور نام برده شده بود . که همین امر باعث ناراحتی خانم مکرم شده بود که اعتراض خود را در صفحه شخصی خود نیر به انتشار گذاشته بود .

تیم مدیریتی گانجا موزیک نیز طبق وظیفه ای که داشت پیگیر این موضوع شد///

این موضوع را با علی رهام و دی جی بلک زینگ در میان گذاشیتم و از این دوستان خواستیم که جواب قانع کننده ای به خانم مکرم و همه شما بازدیدکنندگان بدهند :

بنام خداونده بخشنده و مهربان
باسلام و عرض ادب خدمت یکایک هواداران و بازدیدکنندگان ارزشمند و محبوب سایت بزر گ و مردمی گانجا موزیک…
باتوجه به شرایط موجود و سو.تفاهمات پیش امده به جهت پخش قطعه ششم البوم سنگ تموم (شاپری)که از سازهای مورد علاقه اینجانب و تیم زحمت کش دست اندر کار بوده است “لازم بذکر دانستیم توضحاتی درباب مسائل پشت پرده و نحوه قرارگیری درالبوم را شکاف داده و ابهامات موجود را بشکنیم…
اواسط سال 90به واسطه دوستان کار به سمع بنده رسید و باتوجه به ترانه بسیار زیبا و فضای بس دلنشین با استقبال شدید بنده به جهت یادبود وتشدید خاطرات این ترک در البوم نقش بسازایی را از ان خود نمود”پس از استعلام از طریق فضای اینترنتی نام صاحب اثربدست امد. تیم پشتیبانی به جهت کسب اجازه و رضایت خاطر بدنبال صاحب اثر بوده اما موفق به دستیابی نشده اند و ناچارآ به ثبت نام ایشان در البوم عنایت شد”حال پس از پخش که نیت همان مباحث مذکور بوده متوجه شدیم صاحب این اثر بسیار زیبا سرکار محترمه خانم *ترانه مکرم* که از نوابغ ترانه سرایی واشخاص مورد علاقه اینچانب نیز هستند” بوده اند…
در این لحظه لازم است خالصانه و بی اغراق اینجانب علی رهام و تیم دست اندر کار بابت این سوء تفاهم عذر سرکار خانم ترانه مکرم عزیز را خواهانیم و امید است به واسطه این عرض بیانیه” کوتاهی مارا عفو نموده و خالصانه شخصا از ایشان تقدیر و تشکر میکنم که با وجود (شاپری)البوم مارا حمایت همه جانبه نموده اند*
خانم مکرم عزیز سعادت همکاری با شما مایه افتخاربنده است به امید همکاریهای بیشتر در اینده ”
در اخر دست تک تک حامیانمان و عزیزانی که مارا در یاری نمودن واین بنده حقیر مدیون خود نمودندو دست از یاریمان بر نمیدارند محکم میفشارم وبوسه باران میکنم “علی رهام هوادارتان …(بهار زرد تو راهه)یاعلی…

 

( لازم به ذکر است که ترانه “شاپری” چندی پیش توسط محمدرضا آزادپور از خانم ترانه مکرم خریداری شده بود و همچنین با صدای آقای آزادپور اجرا نیز شده بود که به همین دلیل بعد از جستجوی صاحب ترانه در فضای مجازی با نام محمدرضا آزاد پور پخش شده بود )

 

 

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها