آرشیو خبرهای پائیز 90
نویسنده خبر :

آرشیو خبرهای پائیز 90

31 اکتبر 2012 1 نظر
کد خبر : 640978
بازدید : 42
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 

* سيد محمد ميرزمانی گفت: بنده‌، فرمان فتحعليان را ممنوع الكار نكردم زيرا اين اقدام به حوزه‌ي فعاليت‌هايم مربوط نمي‌شود. مدير دفتر موسيقي در رابطه‌ي دو خبر اين روزهاي حوزه‌ي موسيقي توضيح داد: گاهي،‌ رسانه‌ها اينقدر يك مساله را ملتهب مي‌كنند كه اگر بنده هم بخواهم اقدامي مثبت در براي اين هنرمند انجام دهم مانع از آن مي‌شوند.او تصريح كرد: در اين مورد بايد بگويم بنده با آقاي فتحعليان گفت وگوي حضوري داشتم و در حال پيگيري موضوع ممنوع‌الكاري ايشان هستم.او در پاسخ به سوال ديگري مبني بر صدور مجوز براي آلبوم حبيب محبيان ـ خواننده‌ ـ گفت: چنين موضوعي مطرح نيست و حتي در دستور كار ما نيز قرار ندارد. تاكيد مي‌كنم تا اين لحظه هيچ دستوري جهت صدور مجوز براي ايشان به بنده نرسيده است.مدير دفتر موسيقي افزود:‌ اين مساله در چند روز گذشته حاشيه‌ساز شده بود و خبرنگاران چند بار با من تماس گرفتند كه اين خبر را تكذيب كردم. 

 

* بیش از یک‌سال و نیم از نخستین باری که اخبار حضور خوانندگان لس‌آنجلسی در تهران منتشر شد می‌گذرد. حبیب محبیان یکی از خبرسازترین خوانندگان لس‌آنجلسی است که قصد دارد آلبومی را در ایران و با مجوز ارشاد منتشر کند. نخستین بار «رضا رشیدپور» مجری سابق برنامه‌های صدا و سیما در وبلاگ خود از حضور و فعالیت حبیب در تهران خبر داد و عکسی نیز از خودش و حبیب را منتشر کرد.پس از این اطلاع‌رسانی به طور مکرر شاهد اخبار جدید و تکذیب‌های چندباره مسئولان، نسبت به حضور و فعالیت حبیب محبیان در تهران بودیم. در حالی‌که نام آلبوم و متن تعدادی از ترانه‌های آلبوم جدید حبیب در ایران، منتشر شده بود و گمانه‌زنی‌ها در مورد این‌که آلبوم در خصوص موسیقی حوزه‌ی دفاع مقدس است یا خیر، شدت گرفته بود، رییس دفتر موسیقی وزارت ارشاد در سال ۸۹ قویاً به تکذیب حضور و فعالیت حبیب در تهران پرداخت و اشاره کرد که درخواست صدور مجوز برای هیچ‌یک از خوانندگان لس‌آنجلسی به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارسال نشده است.اندکی بعد، خبر از حضور خوانندگانی چون معین، بیژن مرتضوی و قیصر در ایران به گوش رسید و تا پایان سال ۸۹ هیچ خبری از صدور مجوز هیچ‌یک از این هنرمندان منتشر نشد.گفته می‌شود حبیب نامه‌نگاری‌هایش را کرده و امضاهایش را هم گرفته که مجوز انتشار آلبوم و حتا برگزاری کنسرت در ایران را اخذ کند و به قول خودش در سرزمین مادری به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه دهد.این در حالی‌ست که چند روز قبل سیدمحمد میرزمانی رییس دفتر موسیقی وزارت ارشاد در تازه‌ترین اظهارنظر خود باز هم تاکید کرد که تاکنون از سوی هیچ خواننده آن‌طرف آبی درخواست صدور مجوز به دفتر موسیقی ارسال نشده است.باید دید داستان فعالیت حبیب و سایر خوانندگان لس‌آنجلسی تحت قوانین جمهوری اسلامی، و تکذیب‌های پی در پی مسئولان وزارت ارشاد تا کجا ادامه پیدا می‌کند. آیا شاهد انتشار آلبوم دفاع مقدس این خواننده لس‌آنجلسی سابق خواهیم بود یا مسئولین دفتر موسیقی وزارت ارشاد از انتشار این آلبوم خبرساز، جلوگیری می‌کنند؟

 

* یاس (یاسر بختیاری) رپر ایرانی در MTV IGGY به عنوان هنرمند هفته انتخاب شد. این هنرمند که با اشعار اعتراضی خود محبوبیت بسیاری را کسب کرده در این رقابت  با هنرمندانی از کشورهای چین، فنلاند و ایتالیا در یک رای گیری رقابت میکند.این رای گیری از هم اکنون تا دو شنبه شب به وقت نیویورک (مرکز MTV ) انجام می‌شود و برنده در صفجه ی اصلی وبسایت MTV IGGY به عنوان هنرمند برجسته نشان داده خواهد شد و یک مصاحبه ی مفصل با MTV خواهد داشت.تا لحظه انتشار این خبر نتیجه رقابت، پیشتازی یاس با ۹۱% آراست.برای رای دادن به این هنرمند رپ فارسی و کسبِ افتخارِ بزرگ برای کشورمان به این لینک رفته و به یاس رای دهید.یاسر بختیاری که با نام هنری «یاس» (متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در تهران) خواننده رپ فارسی است. و از چهره‌های موفق موسیقی رپ فارسی به شمار می‌رود. مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بی کاری، جنگ، روسپی‌گری، خودکشی، طلاق و غیره است. یاس نخستین خوانندهٔ رپ فارسی است که ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت.اولین ترانهٔ وی که به طور قانونی در ایران منتشر شد یادت نره نام داشت که را به همراه مجید غفوری، خواننده پاپ اجرا کرده بود.به نقل از ویکی‌پدیا یاسر بختیاری که با نام هنری «یاس» (متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در تهران) خواننده رپ فارسی است. او از چهره‌های موفق موسیقی رپ فارسی به شمار می‌رود. مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بی کاری، جنگ، روسپی‌گری، خودکشی، طلاق و غیره است. یاس نخستین خواننده رپ فارسی است که ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت. اولین ترانه وی که به طور قانونی در ایران منتشر شد یادت نره نام داشت که را به همراه مجید غفوری، خواننده پاپ اجرا کرده بود.

 

* تحقیقاتی نشان می‌دهد که گوش دادن به موسیقی های تند و خشن در هنگام رانندگی بر رفتارهای رانندگان تاثیر مستقیم می گذارد. تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد نوع موسیقی که رانندگان گوش می کنند می تواند در نوع رفتار آنها در هنگام رانندگی و نسبت به دیگر رانندگان هم‌مسیر تاثیر بگذارد.شبکه بی‌بی‌سی می‌گوید در این تحقیقات آمده است: رانندگانی که موسیقی های تند وخشن مانند راک گوش می کنند رفتارشان خشن تر و تندتر است و نسبت به دیگر رانندگان هم رفتارهای ناشایستی دارند.در این تحقیقات همچنین آمده رانندگانی که در هنگام رانندگی موسیقی های ملایم و آرام گوش می کنند رفتار معقول‌ تری دارند و همچنین احتمال تصادف آنها هم پائین تر است.

 

* محمد اصفهاني و بهروز صفاريان ترانه تيتراژ سريال جديد مهدي فخيم زاده را با شعری از «روزبه بماني» ساخته و آماده پخش كرده اند. اين سريال «تكيه بر باد» نام دارد و مهدي فخيم زاده نيز در راس آن قرار دارد. ملودي اين اثر توسط مهدي يغمائي ساخته شده و نكته جالب اين اثر همكاري مجدد اصفهاني و صفاريان پس از سالهاست. اتفاقي كه به اندازه كافي مي تواند جالب توجه باشد. صفاريان در طول اين سالها بعضا چنان حاشيه ساز بوده كه نام او در راس جامعه موسيقي به عنوان كسي كه هميشه و تحت هر شرايطي اعتراض اش را مخفي نگه نمي دارد، عنوان مي شود. اتفاق‌هایی از قبيل گفتگوي جنجالي او و رضا رشيد پور در برنامه زنده «شب شيشه اي»، همكاري موفق اش با فريدون آسرايي و تولد آلبوم «غريبه» و جنجالهايي كه در مورد كنسرت هاي فريدون با صفاريان در كيش و تهران شد، نمونه هاي عيني حاشيه های اطراف اين موزيسين صاحب نام است كه هميشه اظهار نظرهايش در جامعه موسيقي به شدت با واكنش رو به رو مي شود.«تكيه بر باد» سريالي است كه قرار بوده در ماه مبارك رمضان امسال پخش شود ولي به دلايلي اين اتفاق نيفتاده و پخش اش به بهمن ماه موكول شده است. پيشنهاد همكاري اين دو بزرگ بازار موسيقي هم از ارديبهشت امسال صورت گرفته كه با توافق دو طرف كار ساخته و توليد شده و حتي تحويل عوامل نيز شده است. ترانه كار مضمونی عاشقانه – اجتماعي دارد و روزبه بماني باز هم با حضور در یک برنامه تلویزیونی بحث ممنوع الكار بودن اش در بازار موسيقي كشور را تحت تاثير قرار داد. او تمام قطعات آلبوم جديد احسان خواجه اميري را هم سروده كه اين آلبوم تا دو ماه ديگر در بازار موسيقي كشور منتشر خواهد شد.

 

* حال و هوای محرم و شور حسینی همواره در زندگی هنرمندان این سرزمین بی تاثیر نبوده و تولید آثار موسیقیایی مربوط به این ماه عزیز هر ساله بی نظیر بوده است این بار سهیل جامی خواننده خوب کشورمان پیام صوتی ویژه ایام محرم ارسال کرده که میتوانید از اینجا دانلود کنید.

 

* آخرین کنسرت قبل از محرم امسال با شور و حال وصف نشدنی 2و3 آذرماه در سالن اریکه ایرانیان اجرا شد در این کنسرت علی اصحابی برای تماشاچیان سنگ تمام گذاشت و به اجرای قطعات آلبوم کولاک پرداخت از نکات بارز این کنسرت اجرای تکنوازی ساکسیفون توسط یاشار خسروی در وقت آنتراکت بود این تکنوازی به آهنگ فوق العاده زیبای Mr Saxobeat که توسط Alexandra Stan خوانده شده بود تعلق داشت استقبال از این سولو بحدی بود که یاشار خسروی مجبور به اجرای مجدد آن شد . این آهنگ را بصورت اورجینال از اینجا و ویدئو کلیپ اجرای زنده را از اینحادانلود کنید.

 

* بهنام ابطحی نوازنده ، آهنگساز و تنظیم کننده ی بزرگ ایران گفت : در حال حاضر مشغول آماده کردن آلبوم سینا سیدی پور هستم .که مراحل پایانی تولید را پشت سر میگذارد . در این آلبوم  ترانه های افشین سیاهپوش ، یغما گلرویی ، مریم اسدی ، بابک صحرایی و ترانه مکرم را با آهنگسازی و تنظیم بهنام ابطحی و صدای سینا سیدی پور خواهید شنید . ساخت قطعات این آلبوم ازسال 89 آغاز شده و قرار است تا پایان سال 90 روانه ی بازار موسیقی ایران شود .بهنام  ابطحی افزود که این اثر میتواند کاندید بهترین و قوی ترین آلبوم چند سال اخیر باشد و مخاطبان منتظر بازگشت موسیقی حرفه ای به بازار فعلی باشند .آلبوم سینا سیدی پور که هنوز نامی برای آن تعیین نشده با فضایی کاملا متفاوت و ارکسترال تنظیم شده و جمعی از بهترین و حرفه ای ترین نوازندگاندر آن هنرنمایی کرده اند .این اولین آلبوم مجاز سینا سیدی پور میباشد

* جاستین بیبر در فاصله 18 ماه از دو صدرنشینی قبلی خود، دوباره صدرنشین پرفروش‌های موسیقی هفته شد. طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی آن شش نوامبر بود، چند آلبوم جدید موفق شدند جایی در میان 10 آلبوم پرفروش هفته برای خود باز کنند. در این هفته 210 هزار نسخه از «زیر درخت شیرینک» با صدای جاستین بیبر به فروش رفت. این سومین آلبوم بیبر نوجوان است که صدرنشینی را برای او طی تنها 18 ماه به همراه داشته است. دو آلبوم صدرنشین قبلی او «دنیای من 2.0» و «هرگز نگو هرگز: ریمیکس» هستند. ویدئو کلیپ جدید او هم اکنون از شبکه pmc در حال پخش است .

 

* به گزارش شبکه ایران برنامه«گام هفت» که تنها برنامه موسیقایی صدا و سیما است به دلیل هزینه‌های تولید دیگر پخش نمی‌شود.حشمت‌الله کلهر تهیه‌کننده این برنامه در گفتگو با مهر گفت: این برنامه تنها برنامه موسیقایی سازمان بود که از شبکه آموزش پخش می‌شد اما متاسفانه به ما اعلام کردند که به دلیل هزینه بر بودن تولید، این برنامه دیگر پخش نمی‌شود.وی افزود: شبکه‌های مختلف سیما قبل از اینکه «گام هفت» از شبکه آموزش پخش شود متقاضی پخش این برنامه بودند اما نهایتا قرار شد برنامه از شبکه آموزش پخش شود. من به عنوان تهیه کننده هرکاری می‌کنم تا این برنامه پرمخاطب دوباره تولید و پخش شود. چون با توجه به اینکه «گام هفت» به صورتی هفتگی پخش می‌شد اما توانسته بود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.«گام هفت»به همت مرکز موسیقی وسرود صداوسیما هرهفته جمعه‌ها از ساعت 23 با حضور کارشناسان ومتخصصان عرصه شعرو موسیقی،علاقمندان را در جریان اخبار وفعالیت‌های موسیقی قرار می‌‌داد.

 

* در کنسرت یکشنبه شب محسن یگانه، علی دایی یکی از مهمانان دعوت شد بود که به دلیل عدم مدیریت این خواننده با رفتار توهین آمیز مخاطبان روبرو شد.در آخرین سانس از اجرای محسن یگانه در برج میلاد که یکشنبه شب برگزار شد، علی دائی یکی از مهمانان ویژه برنامه بود که پس از معرفی از سوی یگانه با واکنش عجیب و توهین‌آمیز مخاطبان حاضر در سالن رو به رو شد.یگانه در حالی که با جملاتی مانند «ستاره همیشگی فوتبال» و « بازیکن همیشه بزرگ» در حال معرفی اسطوره فوتبال کشورمان بود، در مکثی کوتاه در لحظه‌ای که می خواست دائی را معرف کند یکی از حاضران با صدای بلند گفت: «ول کن این فوتبالیست ها رو . آخرش همه میشن شیث و نصرتی! خودتو عشق است!».این صحبت به شدت فضای سالن را تحت تاثیر خود قرار داد و باعث خنده تعداد زیادی از حاضران در سالن شد و عده ای نیز شروع به دست زدن کردند. یگانه که باز هم مدیریت سالن را از دست داده بود برای لحظاتی توانایی هیچ کلامی را نداشت و فقط با علامت «هیس» به آن فرد نگاه می‌کرد. در این لحظه هم علی دائی که به همراه خانواده اش در سالن حضور داشت سرش را پائین انداخته بود و فقط در حال سر تکان دادن بود.یگانه که گیج شده بود بالاخره دائی را معرفی کرد تا سالن به تشویق این بازیکن همیشه موفق بپردازد. ولی قطعا سکوت و عدم مدیریت درست یگانه را می‌توان دلیل اصلی این اتفاق تلقی کرد.این اتفاق در حالی رخ داد که دائی به دعوت یکی از عوامل کنسرت گذار در سالن حضور پیدا کرده بود.البته محسن یگانه در هنگام ورود ستاره فوتبال کشورمان به اتاق بک استیج هم برخورد چندان گرمی با علی دائی نداشت تا صحبت هایی که این روزها مبنی بر تغییرات عمیق در برخی حالات عادی این خواننده شنیده می‌شد، بیشتر ورد زبان‌ها شود.

 

* محسن چاوشی خواننده مطرح و پرهوادار موسیقی پاپ ایران مشغول ساخت تازه ترین آلبوم خود با نام «پرچم سفید» است. ترانه های این آلبوم توسط حسین صفا، اسلام ولی محمدی (1 ترانه) و حمید رزاقی (1 ترانه) سروده شده و توسط محسن چاوشی، کوشان حداد و AMIROX تنظیم شده اند.قابل ذکر است که همکاری این خواننده موسیقی پاپ و AMIROX، اولین فعالیت حرفه ای این تنظیم کننده به شمار می رود و به گفته دست اندرکاران این آلبوم، AMIROX فضای متفاوتی را در «پرچم سفید» رقم زده است.همچنین تهیه کننده آلبوم «من خود آن سیزدهم» دیگر اثر در دست انتشار محسن چاوشی خبر از انتشار این آلبوم پس از سپری شدن ماه های محرم و صفر داد.

 

* حبیب پس از 30 سال مجاز شد مرد تنهای شب برای دفاع مقدس خواند بالاخره نخستین آهنگ داخلی حبیب محبیان پس از انقلاب اسلامی ایران منتشر شد تا این خواننده لسآنجلس نشین نخستین سدشکن بازگشت به ایران و حضور در فضای مجاز موسیقی ایران باشد و «مرد تنهای شب» مقدمه‏ ای باشد بر حضور چهره‏ هایی چون معین و بیژن مرتضوی در موسیقی ایران تا لابد آنها نیز همچون حبیب، شروع طوفانی در حوزه دفاع مقدس داشته باشند. حبیب علاوه بر خوانندگی آهنگسازی و ترانه سرایی هم میکند. در نوازندگی گیتار هم متبحر است و از معدود خوانندگانی است که در کارهایش از گیتار دوازده سیم استفاده میکند. آلبومهای مختلفی از او منتشر شده؛ دو آلبوم اول او با نامهای «مرد تنهای شب» و «سلام همسایه» که قبل از انقلاب منتشر شدند ریتمی آرام داشتند و بیشتر آهنگهای آن غمگین بودند. همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، حبیب همچون بسیاری از خوانندگان به اروپا و آمریکا مهاجرت کرد تا از سال 1360 به بعد که حبیب به لس آنجلس رفت سه آلبوم به نامهای «آفتاب مهتاب»، «خورشید خانوم»، «آخه عزیزم»… و همراز را منتشر کرد. بعد از آن او «آلبومهای صفر»، «بزن باران»، «کویر باور»، «خداوندا» و «خانه کوچک» را منتشر کرد و در دو آلبوم بعدی خود پسرش را هم به عرصه خوانندگی وارد کرد که در آنها – «جوونی» و «خودشه» – بیشتر ریتم تند و امروزی مورد استفاده واقع شده بود. آخرین آلبومش «ایران بانو» است که در آن همه جور سبکی وجود دارد. ضمنا او سال گذشته کتابی هم منتشر کرد که در آن تمامی اشعارش چاپ شده بود. حبیب که در کارهایش گاه مواضع اجتماعی را هم دنبال میکند، در مصاحبهای که سال گذشته داشته دیدگاهش را این طور بیان میکند: «مسجد باید باشد اما مشروبخواری هم باشد. باید مردم آزاد باشند که حرفشان را بزنند. ایران تنها جایگاه آخوندها نیست. در ایران جوانها هستند که دارند این مملکت را میگردانند. یک مغزهایی هستند که اصلا استثنایی هستند. متأسفانه بعضیهایشان میزنند بیرون. ولی وطنپرست هم زیاد داریم. نمونه اش همین ماهواره که فرستادند فضا.» و البته با تمام این اظهارات تیز و برنده، او به هر حال جزو معدود خواننده‏هایی بود که کار سیاسی علیه نظام نخوانده بود و خودش یا اقوام درجه یکش جزو گروه‏های ضدانقلاب همچون منافقین و سلطنت طلبان نبودند و به همین دلیل دولت ریسک کرد و از آمدن وی به ایران حمایت هم کرد و مقابل انتقادات ایستاد. باید منتظر بود با انتشار نخستین آلبوم کامل حبیب، کم کم زمینه برگزاری کنسرت این خواننده در ورزشگاه آزادی فراهم شود؛ کنسرتی که به قول خودشان اگر 10 شب نیز برگزار شود، 100 هزار نفری آزادی خالی نمی‏شود. قسمتی از متن آهنگ حبیب بدین شرح است: شب تاریک و سیاه / زندگیم تموم نمیشه صدای آتیش و ترکش، توی گوشم / همیشه بوی تند گاز خردل، می پیچه تو خاطراتم نفسم داره میگیره، آخرین / لحظاتم صدای تیر و گلوله، کابوس تمام / شبهام یاد بچه ها میافتم، ای خدا من چرا تنهام؟ گلای سرخ شقایق، زخمی و خسته و بیجون

* حضور خوانندگان گروه پر طرفدار «بروبکس» در کنسرت فریدون آسرایی سبب شد تا بار دیگر خوانندگان ماهواره‌ای با حضور خود در بین مردم خبرساز باشند. ظاهرا حضور خواننده های ماهواره ای در برنامه های زنده پاپ داخلی به شدت همه گیر شده و پس از حضور ساسی مانکن و آرمین 2AFM در سالن همایش های برج میلاد، این بار نوبت خواننده‌های گروه «بروبکس» بود که با حضور در کنسرت فریدون آسرایی مورد توجه اهالی موسیقی قرار بگیرند. این گروه که ترانه معروف آنها «سوسن خانوم» به محبوبیتی فراوان در بین ایرانی‌ها دست یافت، با حضور در برنامه فریدون به تمام شایعه هایی که خبر از خروج آنها از کشور می‌داد پایان دادند. این گروه در حال ساخت ویدئوی جدیدشان هستند که از قرار معلوم همان تیم قبلی مسئولیت ساخت آنرا بر عهده گرفته اند. همچنین فریدون آسرایی در این برنامه به اجرای قطعات پر طرفدارش از جمله «آهای خوشگل عاشق» ، «سلام» و «طاقت بیار» پرداخت که مورد استقبال حاضرین در سالن نیز قرار گرفت. «شادی قیطانچی» ، تهیه کننده جوان این برنامه هم در برخورد با اهالی رسانه مانع از حضور تمامی عکاسان و خبرنگاران در اتاق بک استیج شد و با گفتن جمله « من احتیاجی به پوشش خبری این برنامه از سوی رسانه های همیشه مغرض داخلی ندارم!»، باعث شد تمام اهالی رسانه محل برنامه را به نشانه اعتراض ترک کنند تا هیچگونه عکس و گزارش تصویری از این برنامه در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر نشود.

* موسیقی «حیران» با صدای مهران مدیری کارگردان، بازیگر سینما و تلویزیون که با همکاری گروه دارکوب ساخته شده، روی آنتن شبکه موسیقی PMC رفت.  کارگردانی و طراحی این کلیپ موسیقی را مدیری برعهده داشته و به تنهایی یکی از قطعات سنتی موسیقی را می‌خواند. این قطعه «حیران» نام دارد که آهنگسازی آن را همایون نصیری برعهده دارد. این برای اولین بار است که از مدیری در شبکه‌های ماهواره‌ای کلیپ موسیقی پخش می‌شود.او این روزها مشغول به پایان رساندن سریال «قهوه تلخ» است و همکاری‌اش با پروژه «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم‌پور به پایان رسیده است.این بازیگر، کارگردان و خواننده با گروه موسیقی «دارکوب» همکاری دارد.

 

* آلبوم موسیقی «خورشید» با خوانندگی امیرحسین مدرس و صدای امین تارخ وارد بازار موسیقی خواهد شد.به گزارش روابط عمومی این آلبوم، آلبوم موسیقی «خورشید» شامل نغمه‌های عاشورایی است که توسط امیرحسین مدرس خوانده و روانه بازار موسیقی خواهد شد.خواننده این آلبوم امیرحسین مدرس بوده و علیرضا صالحی‌نژاد تنظیم کننده موسیقی آن است.  در این آلبوم موسیقی که توسط موسسه فرهنگی و هنری خورشید هشتم تولید خواهد شد، امین تارخ دکلمه‌های این اثر را خواهد خواند.این آلبوم قبل از فرارسیدن ایام محرم وارد بازار موسیقی خواهد شد.

 

* در روزهای گذشته توسط برخی سایت های موسیقی خبر همکاری نیما وارسته از هنرمندان داخل کشور با سامی یوسف خواننده ایرانی آذری الاصل در فضای رسانه ای انتشار یافت . این خبر توسط سایت رسمی و مدیر برنامه های این خواننده مطرح بین المللی تکذیب شد.به نقل از سایت رسمی این هنرمند مسلمان، آهنگسازی و تنظیم کلیه آثار آلبوم جدید سامی یوسف به عهده خود وی خواهد بود.

 

*کنسرت بزرگ محمد اصفهانی در ارومیه با حاشیه‌های فراوانی همراه بود که در نهایت به زد و خورد مردم با تهیه کننده و لغو کنسرت انجامید. ۲۸ و ۲۹ مهر ماه تاریخ کنسرت بزرگ محمد اصفهانی در ارومیه بود که پس از اتفاقات حاشیه‌ای فراوان و تعویض دوباره سالن محل اجرا ، سرانجام به زد و خورد مردم با تهیه کننده برنامه منجر شد و با فراری شدن تهیه کننده، کنسرت لغو و سرانجامی نامعلوم را به خود دید.این برنامه علیرغم اینکه بروی آگهی های تبلیغاتی اش ذکر شده بود «در سالن مسقف و با سیستم گرمایشی مدرن»، ابتدا در محوطه بازی در یک باغ تفریحی به نام «چی چست» و محوطه ای با داربست و گونی و نایلون ، تدارک دیده شد.چند ساعت قبل از برنامه هم که باد و طوفان از آن محدوده خرابه‌ای بیش باقی نگذاشت ، برنامه گذاران و تهیه کننده با انتقال صندلی ها به سالن «شهید باکری» سعی کردند به نوعی ماجرا را مدیریت کنند ولی استیجی که با چوب جعبه های میوه (!) ساخته شده بود، از نظر گروه و محمد اصفهانی توهین آمیز خوانده شد تا گروه حاضر به اجرا نشوند و برنامه از نظر آنها لغو شده به حساب بیاید.

 

*آلبوم «روی دیگر» با صدای بهرام رادان در مراحل انتهایی میکس و مسترینگ قرار دارد و هفته سوم آبان ماه وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد. به نقل از پانا مراحل ضبط آلبوم بهرام رادان به آهنگسازی و تنظیم کیوان هنرمند و آریا عظیمی نژاد در انگلیس و ترکیه انجام شده و رضا یزدانی در یکی از ترانه‌های این آلبوم که تماما انگلیسی است، با رادان همخوانی کرده و همچنین مهناز افشار هم در این آلبوم بخش هایی از قطعات را دکلمه کرده است.

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها