انتشار نامه‌ای از دکتر «محمد اصفهانی»
نویسنده خبر :

انتشار نامه‌ای از دکتر «محمد اصفهانی»

4 نوامبر 2012 1 نظر
کد خبر : 641038
بازدید : 22
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

دکتر «محمد اصفهانی» طی انتشار نامه‌ای از خطرات شدید امواج پارازیت که بر روی فرکانس‌های ماهواره‌ای انداخته می‌شود برای سلامتی هموطنان خود انتقاد کرد.

محمد اصفهانی خواننده معروف پاپ در نوشته ای ضمن اعتراض به شرایط موجود کشور و فضای سانسور، توهین به پیامبر اسلام و عدم تلاش برای ارائه چهره ای رحمانی از او از ارسال پازرازیت ها که می توانند به بروز سونامی سرطان منجر شوند انتقاد کرده و آورده است: «از شما متصدی پارازیت  می‌پرسم : بیماری که داروهای سرکوب ایمنی مصرف میکند تا عضو پیوندی اش در بدن باقی بماند… سالمندان فرتوت که اصلا ماهواره نمی بینند، بیماران سرطانی و ضعیف تحت شیمی درمانی، مسلول‌ها و جانبازان و معلولان، بیماران اعصاب و روان، آدم‌های سالم و قوی که ماهواره نگاه نمی‌کنند، بچه‌های سرطانی در کانون‌هایی مثل محک، دیالیزی‌ها، حامله‌ها، نوزادها وجنین‌ها و… همه روز و شبشان را با پارازیت های ماهواره ای و تشعشعات مسموم و مضر آن طی کنند تا شما که کسی جرات ندارد در باره تان سؤال کند به وظیفه فرهنگی خود درجبهه های تهاجم فرهنگی و جنگ نرم عمل کنید؟ و مثل همیشه فقط با سیستم حذفی ظاهرا به سراغ دشمن و در اصل به سراغ هموطنان و خانواده های خود بروید؟…»وی ادامه می‌دهد: «نکند خطر این تشعشعات را شوخی گرفته اید؟ آیا می دانید رهایی از حق مردم در روز جزا هیچ علاجی جز حلالیت از تک تک آنها ندارد وحتی خداوندبزرگ هم از ناحیه ای جز طلب حلالیت ؛ قادر به رفع و رجوع آن نیست؟ و اما بعد … جالب اینجاست که ناگهان تمامی این ضرورت ها و احساس مسئولیت های مطابق مصلحت که وضع و تشخیص آنها هم فقط با همان قشر غیر پاسخگو و مجهول است یکدفعه رنگ می بازد ؛ محو میشود و از بین می‌رود! چرا؟»وی همچنین در این نوشته که در سایت شخصی اش منتشر شده آواز اخیرش را را به پیامبر اسلام تقدیم کرده و آورده است:« آواز «غم غفلت» را که با همراهی دوست خوب و همکارم بهروز صفاریان، بر غزل تابناک شاعر بزرگ، بیدل دهلوی در استودیوی بهروز اجرا کردم پیشکش می‌کنم به پیشگاه اسوه و نمونه ی اخلاق و محبت و جذب … یعنی پیامبر گرامی اسلام . این اثر وصف الحال این روزهای کسی است که متاسفانه فقط نامش شبیه به محمد مصطفی است و درد دل اوست با هموطنانش .»

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها