نامزدهای جوایز اسکار دنیای موسیقی معرفی شدن
نویسنده خبر :

نامزدهای جوایز اسکار دنیای موسیقی معرفی شدن

10 دسامبر 2012 1 نظر
کد خبر : 641333
بازدید : 36
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 نامزدهای پنجاه و پنجمین دوره جوایز گرمی (اسکار دنیای موسیقی) معرفی شدند.    نامزدهای این دوره از جوایز گرمی در حالی معرفی شدند که گروه فان، مامفورد و پسران و بلک آید پیز و همچنین فرانک اوشن، خواننده هیپ-هاپ با شش نامزدی رکورددار هستند. نامزدهای جوایز گرمی چهارشنبه شب به وقت محلی در برنامه‌ای یک ساعته از طریق شبکه سی‌بی‌اس معرفی شدند، برندگان این جوایز 10 فوریه مشخص می‌شوند.بر عکس سال 2012 که آدل موفق شد با آلبوم «21» برنده شش جایزه اصلی گرمی شود، به نظر نمی‌رسد سال 2013 چنین برنده‌ای داشته باشد، هرچند برخی معتقد هستند فرانک اوشن ممکن است بسیاری را شگفت‌زده کند.نامزدهای جایزه مهم بهترین آلبوم سال «ال کامینو» اثر بلک آید پیز، «بعضی شب‌ها» کار گروه فان، «

Babel
» کار گروه مامفورد و پسران، «شبکه نارنجی» اثر فرانک اوشن و «
Blunderbuss
» کار جک وایت هستند.
 
نامزدهای بخش بهترین آهنگ سال (جایزه‌ای که به خواننده، تهیه‌کننده و دیگر عوامل ترانه می‌رسد) نیز به این ترتیب هستند؛ «پسر تنها» کار بلک آید پیز، «تواناتر» کار کلی کلارکسن، «جوان هستیم» با صدای فان، «کسی که می‌شناختم» با صدای گوتی، «فکر کردن به تو» با صدای اوشن و «دیگه هرگز پیش هم برنمی‌گردیم» کار تیلور سوئیفت.
 
نامزدهای بهترین ترانه سال نیز «گروه اِی» نوشته اد شیران، «آدورن» نوشته میگوئل، «شاید بهم زنگ بزنه» نوشته کارل ری جاپسن، تاویس کروه و جاش رمزی، «تواناتار» نوشته یورگن الوفسون، دیوید گامسن، گرگ کرستین و علی تامپوزی و «ما جوان هستیم» نوشته جک انتونوف، جف فاسکر، اندرو دوست و نیت روئس هستند.
 
اوشن در کنار گروه فان، آلاباما شیکس، هانتر هایز و لومینیرز برای جایزه هنرمند تازه‌وارد رقابت می‌کنند.
 
«ما جوان هستیم» دومین آلبوم گروه فان است که فروشی بالغ بر 719 هزار نسخه داشته است. این گروه راک در شش رشته نامزد جایزه گرمی شده‌اند که همین نشان از استقبال گسترده از آلبوم آنها دارد.
 
فرانک اوشن خواننده متفاوتی است و منتقدان در سال 2012 به شدت از او تعریف کرده‌اند. از آلبوم «شبکه نارنجی» او بیش از 390 هزار نسخه به فروش رفته است. گروه راک بریتانیایی مامفورد و پسران نیز در انتظار شبی پرجایزه هستند. فروش اولین آلبوم آنها به نام «دیگر آه نکش» به 2.6 میلیون دلار نسخه رسیده است، آلبومی که در شش رشته نامزد گرمی بود. دومین آلبوم آنها «
Babel
» نیز کارش را با فروش 600 هزار نسخه شروع کرد و تا حالا به فروش 1.2 میلیون نسخه رسیده است.
 
در بخش موسیقی انتخابی فیلم نیز موسیقی فیلم‌های «فرزندان»، «مارلی»، «نیمه شب در پاریس»، «ماپیت‌ها» و «راک دوره‌ها» نامزد شده‌اند.
 
در بخش موسیقی اریژینال نیز نام‌های آشنایی به چشم می‌خورد. لودویک بورس که برای «هنرمند» اسکار را به خانه برد در کنار جان ویلیامز برای «ماجراهای تن تن»، هانس زیمر برای «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، ترنت رزنور و آتیکوس راس برای «دختری با خالکوبی اژدها»، هوارد شور برای «هوگو» و آتسنی وینتوری برای «سفر» نامزد این بخش هستند.
 

آلبوم‌هایی که در فاصله اول اکتبر 2011 تا 30 سپتامبر 2012 منتشر شدند واجد شرایط حضور در میان نامزدهای جوایز گرمی را داشتند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها