یک میلیارد بیننده محبوب‌ترین ویدیوی یوتیوب
نویسنده خبر :

یک میلیارد بیننده محبوب‌ترین ویدیوی یوتیوب

2 ژانویه 2013 1 نظر
کد خبر : 641573
بازدید : 58
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

کلیپی جذاب از یک هنرمند موسیقی کره جنوبی به حدی در بین مردم دنیا محبوب و شناخته شد که در سایت یوتیوب بیش از یک میلیارد بازدید داشته است.

 این ویدیو کلیپ پس از این‌که بیش از یک میلیارد بار در سایت یوتیوب دیده شد به عنوان پربیننده ترین ویدیو دارای رکورد شده و نامش وارد کتاب رکوردهای جهانی «گینس» شد.

«سای» (Psy) هنرمند کره‌ای با آهنگ پاپ «گنگنام استایل» (Gangnam Style) موفق شد عنوان پربیننده‌ترین ویدیوی «یوتیوپ» را از زمان راه‌اندازی این وب‌سایت به خود اختصاص دهد.

این قطعه با نام «گنگنم استایل» از ماه جولای به صورت آنلاین منتشر شده و تاکنون بیش از یک میلیارد دفعه مورد بازدید کاربران اینترنتی در «یوتیوب» قرار گرفته است.

کلیپ «سای» اولین قطعه ویدیویی است که به این رکورد دست پیدا کرده است.

«سای» با نام اصلی «پارک جائه سانگ» یک خواننده، ترانه نویس، رپر، رقصنده و تهیه‌کننده موسیقی از کره جنوبی است که هم اکنون ۳۴ سال دارد.

«گنگنم استایل» که گفته می‌شود نام یک محله در سئول پایتخت کشور کره است، تاکنون الهام‌بخش صدها کلیپ طنز دیگر شده که در برخی از آنها نظامیان انگلیسی و حتی استادان دانشگاه «ام.آی.تی» بوستون همچون «نوآم چامسکی» حضور داشته‌اند.

این کلیپ در کشورهای مختلف دنیا از انگلیس تا افغانستان و چین مورد توجه قرار گرفته است. مردم چین، هنگ‌کنگ، تایوان، کره و دیگر کشورهای آسیایی که از جمعیت بالایی برخوردار هستند و از معیارهای فرهنگ نزدیکی با کره‌جنوبی برخوردار هستند، دایما این آهنگ را گوش می‌دهند.

«گنگنم استایل» همچنین در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان محبوب‌ترین ویدیو در وب‌سایت «یوتیوب» ثبت شده که تا نوامبر امسال حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار «لایک» دریافت کرده‌ است.

در این کلیپ، سای به همراه مردم در مکان‌های مختلف می‌رقصد.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها