رونمایی ازآهنگ تیم استقلال با تنظیم آرمیک
نویسنده خبر :

رونمایی ازآهنگ تیم استقلال با تنظیم آرمیک

23 فوریه 2013 1 نظر
کد خبر : 642234
بازدید : 18
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

روز ۱۴ اسفندماه کنفرانس مطبوعاتی پروژه سرود قهرمانی استقلال با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود.

سیاوش خواهانی، مجری طرح و مدیر پروژه سرود قهرمانی تیم فوتبال استقلال ، ازرونمایی این سرود در روز ۱۴ اسفندماه خبر داد و گفت: در این تاریخ از ساعت 18 الی 21 کنفرانسی در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار می شود و با حضورتنظیم کننده این اثر(آرمیک)و تنی چند از بازیکنان، خوانندگان، بازیگران و هنرمندان مطرح کشور، از این سرود رونمایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان اسبق و کنونی استقلال در این سرود اقدام به خوانندگی کرده اند، نام آنان را به این ترتیب ذکر کرد: آرش برهانی، فرزاد حاتمی، میلاد میداودی، رضا عنایتی، محسن یوسفی، امین منوچهری و…
خواهانی فقط نام تعداد محدودی از خواننده های شرکت کننده در این کنفرانس را ذکر کرد و اظهارداشت: اجازه بدهید فعلا از این افراد نام نبرم تا بتوانیم در روز کنفرانس، میهمانان حاضر را غافلگیر کنیم.
مجری طرح سرود قهرمانی تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: در این پروژه آرش برهانی به همراه پویا امینی، فرشید سرباز وطن و حمید خندان به ترتیب به عنوان نماینده بازیکنان، مدیر اجرایی و نماینده خوانندگان، رودر روی خبرنگاران نشسته و در مورد سرود قهرمانی استقلال، به سوالات آنان پاسخ خواهند گفت.
مدیرپروژه سرود قهرمانی تیم فوتبال استقلال در مورد روند ساخت این سرود اظهار داشت: سرود قهرمانی استقلال درواقع برای جام حذفی سال گذشته ترتیب داده شده بود، ولی به دلیل تغییرات ساختاری این باشگاه و همچنین امیدوار بودن کادر مدیریتی این تیم به کسب حداقل ۲ جام در سال جاری، از این سرود قهرمانی استقبال قابل توجهی شد.
خواهانی خاطر نشان کرد: در این کنفرانس ضمن دعوت از کلیه پیشکسوت های باشگاه استقلال، از هنرپیشگانی که بعضا گرایش به تیم فوتبال پرسپولیس نیز داشته اند، دعوت به عمل آمده است.
*اسامی برخی از چهره های مطرح شرکت کننده درکنفرانس پروژه سرود قهرمانی تیم فوتبال استقلال:

تنطیم کننده : آرمیک

بازیکنان: آرش برهانی، فرزاد حاتمی، رضا عنایتی، میلاد میداودی، محسن یوسفی، امین منوچهری و…
بازیگران و هنرمندان: بیژن بنفشه خواه، پویا امینی، سامان گوران و…
خوانندگان: مجتبی کبیری، حمید خندان و…

 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها