اولین کنسرت حمید طالب زاده خارج از کشور
نویسنده خبر :

اولین کنسرت حمید طالب زاده خارج از کشور

1 مارس 2013 1 نظر
کد خبر : 642341
بازدید : 40
1 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

با همت مهران عبدشاه از شبکه IPN و فرید از کمپانی Dayan Entertainment، بعد از سال ها در لس آنجلس یک کنسرت نوروزی برگزار می شود.
کنسرت بزرگی با حضور لیلا فروهر، ستار و حمید طالب زاده.
حمید طالب زاده خواننده جوان و محبوب داخل ایران، که با آهنگ هایی چون «همه چی آرومه»، «خیالم راحته»، «آروم آروم» در دل مردم درون و بیرون جای گرفته است، اولین کنسرت خود را در شب 16مارچ (26 اسفند) به مناسبت نوروز در لس آنجلس اجرا می کند.
حمید طالب زاده می گوید: یک خواننده بعد از اینکه خدا مورد لطف اش قرار داد و شناخته شد، در دل مردم جای گرفت، همیشه آرزویش این است که روزی نفس به نفس همین مردم قرار بگیرد و برایشان بخواند و از همه شان سپاسگزاری کند، متاسفانه من با اینکه در چند برنامه مربوط به ارگان ها برای جمعیت های 5 تا 10 هزار نفری در داخل ایران خواندم، ولی هیچگاه اجازه کنسرت آزاد نگرفتم و برای مردم عادی نخواندم.
حالا که به اینجا آمده ام، امکان فعالیت آزاد و بدون دغدغه را دارم، با حس تازه ای همراه هستم، دلم می خواهد اینک به بهانه نوروز، شادترین آهنگ هایم را تقدیم مردمی بکنم که دورادور حامی و مشوق من بودند، می خواهم از آنها انرژی مثبت بگیرم و با آهنگ های شاد به آنها انرژی مثبت منتقل کنم.
من اینک شانس اجرای برنامه در شبی دارم که دو پیشگام در موسیقی مدرن لیلا فروهر و ستار، برنامه دارند، من حداقل ده آهنگ برای اجرا آماده کرده ام از جمله «همه چی آرومه»، «میخوام باور کنی»، «خیالم راحته»، «آروم آروم» که با برادرم عماد اجرا کرده ام و سرانجام آهنگ و ترانه ای که در این جا خوانده ام که ژاکلین آهنگساز و ترانه سرای توانا آن را ساخته است بنام «بهم رسیدیم امشب» که در واقع حرف دل من نیز به حساب می آید. دیدار ایرانیان عزیز در اینجا برایم فرصت زیبایی است، صورت مهربان همه شان را در شب 16 مارچ می بینم و پر از انرژی و حرکت می شوم.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها