روزهای بد «رضا صادقی» در آستانه ازدواج
نویسنده خبر :

روزهای بد «رضا صادقی» در آستانه ازدواج

11 مارس 2013 1 نظر
کد خبر : 642550
بازدید : 82
1 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

رضا صادقی خواننده مطرح و دوست داشتنی موسیقی پاپ، مدتی است به دلیل برخی مشکلات، حضور کمرنگی را برای دوستداران مشکی پوش رقم زده است.

این مشکلات سبب شد این هنرمند علاوه برجشنواره موسیقی فجر، درروزهای پایانی سال ۹۱ نیز نتواند اجرای پر مخاطب خود را به صحنه ببرد. اما روزهای بد سلطان مشکی پوش همچنان ادامه پیدا کرد تا آنکه به “همین…” و منتشر نشدن این آلبوم در سال جاری ختم شد.

علی جعفری مدیر برنامه رضا صادقی در گفتگویی درباره عدم انتشار آلبوم جدید رضا صادقی به ایرنا گفت: تمام کارهای آلبوم جدید رضا صادقی انجام شده است و تلاشمان این بود این آلبوم در سال جاری منتشر شود اما بنابه دلایلی تا به امروز مجوز این آلبوم صادر نشده است ولی مسئولین این قول مساعد را به ما داده اند که هفته آینده مجوز آلبوم جدید رضا صادقی صادر شود.
وی ادامه داد: بعد از صدور مجوز این آلبوم شاید روزهای پایانی اسفند ماه زمان مناسبی برای انتشار این کار نباشد به همین دلیل احتمالا این آلبوم در هفته دوم فروردین ماه ۹۱ یعنی بعد از تعطیلات نوروز (که زمان مناسب تری برای انتشار این آلبوم است) به دوستداران سلطان مشکی پوش تقدیم خواهد شد.

مدیر برنامه رضا صادقی از کنسرت این آلبوم در سال آینده خبر داد و افزود: کنسرت رضا صادقی با اجرای قطعات آلبوم جدیدش در اردیبهشت سال ۹۲ بعد از انتشار آلبوم برگزار می شود.
جعفری در پایان تصریح کرد: خبر خوبی برای دوستدارن رضا صادقی دارم و آن هم برگزاری مراسم جشن عروسی این هنرمند موسیقی در ماه جاری است.

بنابراین گزارش رضا صادقی پیش از این از حضور نوجوانان و جوانان با استعداد ایرانی در این آلبوم خبر داده بود و افزود: از جوانان و نوجوانانی در این آلبوم استفاده کرده‌ام که لقب ستاره‌های زمینی را به آن‌ها می‌دهم نه ستاره‌های آسمانی. دو پدیده موسیقی را می‌خواهم به مردم سرزمین‌ام معرفی کنم که یکی از آن‌ها «آرون» نام دارد. یک جوان متولد ۶۸ ولی بی‌اندازه با استعداد از خطه شمال. یک دوست دیگر هم دوست خوبم اقای «شفاهی» که از هموطنان شیرازی من است ولی فوق العاده مستعد و حرفه‌ای.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها