آلبوم جدید رضا صادقی منتشر شد
نویسنده خبر :

آلبوم جدید رضا صادقی منتشر شد

16 آوریل 2013 0 نظر
کد خبر : 643942
بازدید : 38
2 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :


 

آلبوم «همین…» با صدای «رضا صادقی» به صورت مرموزصبح امروز در بازار موسیقی کشور منتشر شد. آلبوم جدید صادقی در شرایطی در بازار موسیقی کشور منتشر شد که این خواننده در گفتگویی که چند هفته پیش در سایت منتشر شد، درباره مشکلات عدیده ای که برای انتشار این اثر برای او بوجود آمده بود، سخن گفته بود.

صادقی دقایقی پیش در گفتگو با «موسیقی ما» ضمن تائید انتشار آلبومش و درباره چرایی انتشار این اثر با این سبک و سیاق و بدون هیچ تبلیغات و سر و صدایی گفت :« این آلبوم اولین آلبوم بود که برایبه دنیا آوردن آن «سه زارین» لازم بود و زایمان طبیعی و بدون دردی در کار نبود. » صادقی در ادامه صحبت هایش گفت: «برای به دنیا آوردن این اثر تکه پاره شدم ، چون طبیعی به دنیا نیامد.ولی از آنجایی که خدا با من است، این اثر سالم به دنیا آمد. حرف دیگری ندارم دیگر. فعلا همین…»

علی نیکونیا (مدیر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر) نیز در گفتگو با «موسیقی ما» ضمن تائید این خبر از دلایل این اتفاق صحبتی به میان نیاورد تا ابهامات درباره انتشار آلبوم جدید آقای مشکی پوش بیشتر و بیشتر شود. فایل صوتی توضیحات رضا صادقی درباره این آلبوم را از اینجا دانلود کنید .

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها