بنیامین از محسن رجب‌پور جدا شد
نویسنده خبر :

بنیامین از محسن رجب‌پور جدا شد

25 می 2013 1 نظر
کد خبر : 644416
بازدید : 20
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

  
بنیامین بهادری با اشاره به این مطلب که محسن رجب پور دیگر مدیر برنامه و تهیه کننده آلبوم بعدی ام نیستند،
گفت:شکل همکاری من با رجب پور تغییر پیدا کرده و از آن حالت انحصاری خارج شده است و جدایی ام از او را تایید می کنم، همکاری من و آقای رجب پور تغییر پیدا کرده است اما جدا نشده ایم.
وی خاطرنشان کرد: رجب پور دراین سالها زحمات زیادی برای بنده کشیده اند و همه مسائل مربوط با بنیامین اعم از قراردادها ،توافق نامه ها و … را انجام داده اند اما این بار دیگر تصمیم گیرنده و مدیر برنامه گروه بنیامین نیستند و از این پس بنیامین با گروه خوب و موفق اش تصمیم گیری می کند.این خواننده با اشاره به این مطلب که احساس کردم گروه بنیامین از پویایی افتاده است؛اظهار کرد: گروه بنیامین به حالت یکنواختی در آمده به همین دلیل تصمیم داشتم یک مقدار فضا تغییر کند.البته این تغییرات ارتباطی با آلبوم جدید ندارد.وی تصریح کرد: من با آقای رجب پور دوستی قدیمی داشته و خواهیم داشت. امیدوارم هنرمندان و تهیه کنندهای دیگر هم یاد بگیرند زمانی که یک دوره همکاری به پایان می رسد بدون کمترین آسیب و ناراحتی و حتی با خوشی فصل همکاری جدیدی را رقم بزنند . حالا ممکن است کمی محدودتر شود.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها