آلبوم جدید «دارکوب» با دو ترانه حامد بهداد
نویسنده خبر :

آلبوم جدید «دارکوب» با دو ترانه حامد بهداد

8 ژوئن 2013 0 نظر
کد خبر : 644531
بازدید : 32
3 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 
تازه‌ترین آلبوم موسیقایی گروه موسیقی دارکوب به خوانندگی حامد بهداد و تعدادی دیگر از خوانندگان موسیقی نواحی تیرماه روانه بازار موسیقی می‌شود.
همایون نصیری، سرپرست گروه موسیقی دارکوب درباره فعالیت‌های این گروه موسیقی،گفت: "لیوا" عنوان دومین آلبوم رسمی گروه موسیقی دارکوب است که در قالب 10 تراک موسیقی بی‌کلام و باکلام با نام‌های دارکوب، آتش، باد، سایه، لیوا، الکتروکوب، ضربی همایون و مجنون توسط شرکت ایران گام روانه بازار موسیقی خواهد شد.
وی ادامه داد: محسن شریفیان نوازنده نی انبان و سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر در یک تراک و حامد بهداد به عنوان خواننده مهمان در دو تراک در این آلبوم ما را همراهی کرده‌اند که فکر می‌کنم یکی از تجربه‌های متفاوت هر دو در عرصه خوانندگی است که می‌تواند برای علاقه‌مندان موسیقی هم مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست گروه موسیقی دارکوب درباره محتوای این آلبوم خاطرنشان کرد: سبک و سیاق این آلبوم مانند قالب کارهای این پنج سال گذشته گروه دارکوب است،  ولی به طور حتم پخته‌تر و سنجیده‌تر از کارهای قبلی ماست. ضمن اینکه استفاده از یک ساختار ریتمیک و بهره‌گیری از موسیقی نواحی آفریقا، خراسان جنوبی و نزدیک کردن آنها به فضای الکتریک در کنار استفاده از خوانندگان محلی و خوانندگان مهمان از ویژگی‌های این آلبوم است.
این نوازنده پرکاشن افزود: تصمیم داریم بعد از انتشار آلبوم و پس از ایام ماه رمضان کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان ها داشته باشیم که البته تا کنون برگزاری کنسرت ما در سالن همایش‌های برج میلاد تقریبا قطعی شده است اما با توجه به مذاکراتی که برای برپایی کنسرت در شهرستان‌ها داشتیم هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم ولی به محض انجام گرفتن توافقات، شهرستان‌هایی که قرارست در آنجا برنامه هایی را اجرا کنیم معرفی می‌کنیم.
نصیری در پایان با اشاره به حضور مهران مدیری و حامد بهداد در کنسرت جدید گروه دارکوب گفت: متاسفانه شرایطی فراهم نشد که مانند کارهای قبلی گروه در اجراهای زنده از حضور مهران مدیری و حامد بهداد به عنوان خوانندگان مهمان گروه استفاده کنیم. بنابراین گروه دارکوب این بار بدون حضور این دو هنرمند میزبان علاقه‌مندان موسیقی در کنسرت آینده است.
همایون نصیری (پرکاشن و سازهای کوبه‌ای)، دارا دارایی (گیتاربیس)، پویا نیک‌پور (پیانو، کیبورد)، امید حاجیلی (ترومپت و سازهای ضربی)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، آرش قوام (درامز)، پیتر سلیمانپور (ساکسیفون)، کوروش بابایی (کمانچه)، محسن شریفیان (نی انبان)، پیام رونقی (دی جی ری دو) و حمید اکبری (دمام) گروه نوازندگان کنسرت دارکوب را در اجرای قبلی تشکیل می‌دادند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها