سه آلبوم در انتظار انتشار
نویسنده خبر :

سه آلبوم در انتظار انتشار

26 ژوئن 2013 1 نظر
کد خبر : 644747
بازدید : 46
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

بابک جهانبخش :
در آلبوم جدید بابک جهانبخش افراد سرشناسی همکاری خواهند داشت . حضور بزرگانی چون کوشان حداد، رضا تاجبخش و پیام هوشمند به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده است و اینکه خود این خواننده هم چند قطعه را آهنگسازی و تنظیم نموده است.
«یاحا کاشانی» هم یکی از ترانه سراهای شناخته شده این آلبوم است و برای این اثر تاکنون چند نام مختلف انتخاب شده که مجموعه این اثر در حال مشورت و جمع بندی در مورد آن هستند تا بتوانند به نتیجه گیری درستی برسند.

آن طور که «محمد رضا خانزاده» (مدیر برنامه های این خواننده) گفته، آلبوم جدید بابک جهانبخش اواسط تابستان راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

مازیار فلاحی :
مدیر برنامه های مازیار فلاحی اعلام کرد : «آلبوم جدید مازیار در قالب 14 قطعه با رعایت فضای کارهای قبلی مازیار فلاحی منتشر می‌شود ضمن اینکه در کنار سه قطعه ویژه‌ای که آثار متفاوت‌تری نسبت به کارهای قبلی این خواننده است، قطعه جدیدی را عرضه کرده‌ایم که حتم دارم با توجه به فضا و حال و هوای متفاوتی که دارد نبض جامعه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.».

بیش از 90 درصد شعرهای این آلبوم توسط خود مازیار فلاحی سروده شده است. ضمن اینکه در بخش‌های تنظیم علاوه بر حضور فلاحی، امیر توسلی نیز همکاری‌هایی را داشته است. اوایل تیر ماه تاریخی ست که از سوی تهیه کنندگان این آلبوم برای انتشار آن عنوان شده است.

مهدی یراحی :
چند وقتی هست که خبر انتشار آلبوم جدید مهدی یراحی به نام «امپراطور» در رسانه‌ها منتشر شده اما برخی مشکلات حقوقی این خواننده با مدیر برنامه‌ها و شرکت طرف حساب قبلی‌اش باعث شده که انتشار این آلبوم همچنان در هاله ای از ابهام باشد.

علاوه بر مبهم بودن ماجرای انتشار آلبوم این خواننده، ماجرای اجراهای زنده او نیز بسیار پیچیده و پر خبر شده. ظاهرا تهیه کننده قبلی این خواننده از او قراردادی را در اختیار دارد که این خواننده را مجاب می‌کند که تا 5 سال بعد از انتشار آلبوم اول و نخستین کنسرت، تمام حقوق مادی و معنوی اجراهای زنده‌اش را در اختیار این تهیه کننده قرار دهد.

در آلبوم جدیدی این خواننده آهنگسازی اکثر قطعات برعهده خود یراحی بوده و ترانه سراهای بنام موسیقی ایران از جمله روزبه بمانی، مونا برزویی، رستاک حلاج، زهرا عاملی، امید جامع و امید فراقی زاده به سرایش ترانه های آلبوم پرداخته‌اند. آلبوم 12 قطعه دارد که فضای موسیقایی این اثر همچون اولین آلبوم مهدی یراحی «منو رها کن» فضای احساسی خواهد داشت.

اواخر تابستان جدیدترین تاریخی ست که از سوی مدیر برنامه های این خواننده در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها