انتشار آلبوم «همیشگی» با صدای مسعود امامی
نویسنده خبر :

انتشار آلبوم «همیشگی» با صدای مسعود امامی

31 جولای 2013 1 نظر
کد خبر : 645202
بازدید : 12
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 مسعود امامی معمولا به جهت ارائه یک اثر قابل قبول بر روی پروسه ساخت آلبوم های خود وقت زیادی می گذارد.
در سال 90 و با یک فاصله سه ساله دومین آلبوم خود به نام «دوباره» را روانه بازار کرد که با استقبال خوبی نیز همراه شد.
در این دو سال او علاوه بر پیگیری مراحل تولید آلبوم جدید قطعاتی نظیر «ناخوشی» ، «یلدای این خونه» و «پاییزی» و… را منتشر کرد و در تیتراژ فیلم سینمایی «انتهای خیابان هشتم» نیز حضور داشت.
سومین آلبوم امامی «همیشگی» نام دارد که یازده قطعه خواهد داشت و با سایر آلبوم ها و آثار این خواننده تفاوت های زیادی دارد.
این آلبوم در حال طی کردن مراحل پایانی اخذ مجوز است و هنوز زمان پخش آن قطعی نشده ولی احتمالا تا اواسط شهریور مراحل اداری انتشار را به پایان می رساند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که این خواننده فعلا منتظر مشخص شدن تاریخ دقیق پخش آلبوم خود می باشد تا اگر زمان مناسبی تا ماه محرم و صفر داشته باشد در تهران و در قالب یک کنسرت به روی استیج برود.
مسعود امامی که طی چند سال گذشته کم کار بوده قصد دارد امسال پرقدرت تر از قبل ظاهر شود چرا که وی این روزها علاوه بر تمرین برای کنسرت تهران در حال برنامه ریزی برای اجرای برنامه در سایر شهرستانها نیز هست.
 

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها