آلبوم جدید فرزاد فرزین شوخی نام گرفت
نویسنده خبر :

آلبوم جدید فرزاد فرزین شوخی نام گرفت

13 اکتبر 2013 1 نظر
کد خبر : 646450
بازدید : 16
1 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

آلبوم جدید فرزاد فرزین شوخی نام گرفت

مخاطبان فرزاد فرزین وقتی به کنسرت‌های این خواننده می‌روند، همیشه منتظر یک اتفاق غافل‌گیر کننده هستند.
اتفاقی که این بار فرزاد فرزین وعده آن را داده بود، «3D MAPING» یا برگزاری یک کنسرت سه‌بعدی بود.

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شامگاه 19 مهرماه، میزبان خیل عظیمی از مخاطبان موسیقی پاپ بود که آمده بودند، این بار شاهد اجرای قطعاتی از فرزاد فرزین و گروه «شوک» باشند.

پس از تاخیری یک ساعته مخاطبان با صحنه‌ای مواجه شدند که به منظور اجرای سه بعدی مکعب‌های زیادی بر روی آن تعبیه شده بود تا با نور پردازی حین اجرای قطعات، جلوه‌های بصری برای آنها ایجاد شود.

این همان چیزی بود که از آن به عنوان «3D MAPING » در تبلیغات کنسرت یاد شد.

چنین طراحی صحنه‌ای باعث شده بود که نوازندگان فضای کمی برای اجرا داشته باشند و مخاطبان نتوانند آنها را ببینند.

قطعه «بیا بیا» نواخته شد و سایه فرزاد فرزین برروی صحنه سه‌بعدی نقش بست. سپس با تشویق‌های پیاپی مخاطبان او بر روی صحنه حاضر شد و قطعه‌ای از آلبوم «شلیک» را خواند.

او پس از اجرای اولین قطعه گفت: در این مدت که مشغول برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها بودم، دلم برای تهرانی‌ها تنگ شد و این بار سعی کردیم که در این کنسرت اتفاقات جدیدی بیفتد چرا که فکر می‌کنم، مخاطبان فرزاد فرزین لایق بهترین‌ها هستند.

فرزین قطعاتی را در فضای هاوس و ترانس از آلبوم‌های «شانس» و «شلیک» برای مخاطبانش اجرا کرد و در این میان قطعه‌ای که برای تیتراژ برنامه «ماه عسل» اجرا شد، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

آرین قیطاسی، آبوانواز جوان ارکسترسمفونیک تهران نیز در این کنسرت حضور داشت و با «آبوا» و ساکسیفون هنرنمایی کرد.

ویلن‌نوازی‌های کسری خدیور نیز مورد تشویق‌های فراوانی قرار گرفت.

فرزین از انتشار آلبوم جدید خود نیز خبر داد و گفت: آلبوم جدیدم تا پایان ماه صفر در بازار منتشر خواهد شد و فکر می‌کنم این آلبوم بهترین مجموعه‌ای خواهد بود که مخاطبان فرزاد فرزین تاکنون از او شنیده‌اند.

فرزین پیش از این در مصاحبه هایش اعلام کرده بود که این آلبوم «شوخی» نام دارد.

سپس این خواننده سالن را ترک کرد تا نوازندگان مخاطبان را میزبان قطعات بدون کلام‌ کنند که همگی از قطعات معروف غیر ایرانی بود.

او دوباره به صحنه بازگشت و قطعاتی مثل «بچه» و «باتو» را با همراهی مخاطبانش خواند.

محمدعلی شاکر (کیبورد)، احمد امین‌پور(پرکاشن)، کسری خدیور(ویلن)، آرین کشیشی (گیتار باس)، آرمن کشیشی گیتار اسپانیش)، آرین قیطاسی (ساکسیفون)، امیرمیلاد نیکزاد (پیانو) و زایا (درامز) در این اجرا هنرنمایی کردند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها