دختر شجریان به تازگی در گفت‌وگو با ایران فردا
نویسنده خبر :

دختر شجریان به تازگی در گفت‌وگو با ایران فردا

11 نوامبر 2013 1 نظر
کد خبر : 646979
بازدید : 42
2 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

دختر محمدرضا شجریان به تازگی در گفت‌وگویی با شبکه ایران فردا، درباره تاریخچه موسیقی، اسلام و مقوله موسیقی و فساد، نحوه پوشش زنان، مقامات و مدیران جدید و همچنین درباره پدرش صحبت کرد.

Dokhtar Shajariyan Kamyab.ir 1 دختر شجریان در تلویزیون ضد انقلاب

روزنامه وطن امروز در ستون سایه‌روشن‌ خود نوشت: مژگان شجریان، دختر محمدرضا شجریان به تازگی با شبکه ایران فردا مصاحبه کرده و با تلویزیون نوری‌زاده درباره تاریخچه موسیقی، اسلام و مقوله موسیقی و فساد، نحوه پوشش زنان، مقامات و مدیران جدید و همچنین درباره پدرش صحبت کرد. مژگان شجریان که بدون حجاب در برنامه تفسیر خبر تلویزیون نوری‌زاده حرف می‌زد، ضمن پرداختن به تاریخچه‌ای از موسیقی ایران و نحوه آشنایی و آموزش زیر نظر پدرش به دیدگاه و نگاه دین و مراجع و نیز علمای اسلام به موسیقی و صدای زن پرداخت و ضمن انتقاد صریح از موضع‌گیری‌های علما، مدعی عدم‌مخالفت اسلام با پخش و استفاده از صدای زن در موسیقی شد.

Dokhtar Shajariyan Kamyab.ir  دختر شجریان در تلویزیون ضد انقلاب

 

دختر شجریان همچنین درباره وضعیت حجاب و نحوه پوشش زنان هم اظهار نظرکرد و مدعی استقلال زن در نحوه پوشش خود شد. او پس از تاکید بر استقلال زنان در انتخاب پوشش از مسؤولان دولت جدید خواست دید خود را نسبت به زنان عوض کنند و نگاهی جدید به حضور زنان در عرصه هنر و موسیقی داشته باشند. او همچنین از فسادآور دانستن صدای زنان و عدم پخش آنها از رسانه‌ها انتقاد کرد. نکته جالب اینکه وی در این گفت‌وگو مدعی شد در رسانه‌های داخل کشور حتما به وی انتقادهایی به خاطر این گفت‌وگو خواهد شد و مدعی شد آینده حتما شاهد تهمت‌هایی نسبت به او خواهد بود! گفتنی است تلویزیون «ایران فردا» که توسط نوری‌زاده مدیریت می‌شود مورد حمایت آشکار شبکه وهابیت است و بخشی از بودجه آن را عربستان سعودی تامین می‌کند.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها