خواجه‌اميري ترانه تيم ملي را مي‌خواند
نویسنده خبر :

خواجه‌اميري ترانه تيم ملي را مي‌خواند

1 مارس 2014 1 نظر
کد خبر : 649029
بازدید : 22
1 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

 
بر اساس اعلام فدراسيون فوتبال احسان خواجه‌اميري ترانه تيم ملي را در جام‌جهاني 2014 برزيل اجرا خواهد کرد.
به نقل از فدراسيون فوتبال، محمدرضا ملامحمد، رئيس کميته فرهنگي فدراسيون فوتبال درباره انتخاب اجراکننده ترانه تيم ملي ايران در جام جهاني به نکاتي اشاره کرد.

او گفت: کميته فرهنگي فدراسيون فوتبال بعد از بررسي هاي انجام شده و برگزاري جلسات متعدد براي انتخاب خواننده موسيقي تيم ملي در جام‌جهاني، مراحل ساخت و اجراي موسيقي با محوريت هنرمند ارجمند و فرهيخته احسان خواجه اميري را آغاز کرد. توليد ترانه تيم ملي در جام‌جهاني کاري است با ويژگي‌هاي بسيار جذاب و ساده که در عين سادگي، مقبوليت عامه و همه‌گير دارد و در تلاش هستيم با ساخت اين موسيقي و در نهايت کليپ تصويري آن در جهت معرفي فرهنگ ايران قدم موثري برداريم و سعي خواهد شد تا از تمام توانمندي داخلي خود استفاده کنيم.

وي افزود: پس از ساخت ترانه و موسيقي تلاش خواهيم کرد در کمتر از دو ماه آينده پس از توليد، طي مراسمي از اين اثز رونمايي کنيم. اين کار با همکاري احسان خواجه اميري و کميته فرهنگي فدراسيون فوتبال در يک برنامه زمانبندي مشخص انجام خواهد شد. باز هم تاکيد مي‌کنم در تلاشيم از همه استانداردها استفاده کنيم تا اثرگذاري اين ترانه در ذهن مخاطبان ايراني در سراسر جهان نقش ببندد. در حقيقت قصد داريم تا تيم ملي را با موسيقي و ترانه‌اي بسيار جذاب و ساده بدرقه کرده و با زمزمه اين موسيقي در استاديوم‌هاي ورزشي داخل و خارج از کشور، زمينه‌هاي تقويت روحيه ملي و همبستگي ملي را در بين تمامي ايرانيان در اقصي نقاط ايران و جهان را فراهم کنيم.

ملامحمد در پايان بيان کرد: جزئيات فني بيشتر متعاقبا اعلام خواهد شد و در ساخت اين قطعه از تمام ظرفيت‌هاي هنري استفاده مي‌کنيم. باز هم اعلام مي‌کنم که ويژگي اين ترانه اين است که در عين سادگي بايد مقبوليت لازم را داشته باشد و به سرعت در زبا‌ن‌ها و افکار علاقمندان ايراني نقش ببندد.

برچسب ها
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها