Babak Jahanbakhsh – Live Concert Tehran | Ordibehesht 93
نویسنده خبر :

Babak Jahanbakhsh – Live Concert Tehran | Ordibehesht 93

9 می 2014 1 نظر
کد خبر : 650790
بازدید : 30
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

شامگاه چهار شنبه 17 اردیبهشت 93 سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان هواداران پرشور بابک جهانبخش خواننده با احساس موسیقی پاپ کشورمان بود.

این اجرا نسبت به اجراهای قبلی بابک در این سالن کاملا متفاوت بود که اینبار با تغییراتی در دکور سن اجرا همراه بود .
اعضای گروه بابک جهانبخش به سرپرستی یاشار خسروی نوازنده ی بنام ساکسیفون عبارت بودند از انوشیروان تقوی (کیبورد و همخوان ) مهران فرشباف ( پرکاشن ) ، بهنام حکیم ( بوزوکی و گیتار ) ، ایلیار خسروی ( درامز ) ، مسعود همایونی ( گیتار الکتریک ) ، بابک ریاحی پور ( گیتار بیس ) ، سوگل شیری ( ویلون سل ) و رضا تاجبخش ( کیبورد ، پیانو و رهبر ارکستر ) و …  .

یکی از نکات جالب این اجرا این بود که چندین بار تمام حضار شعار "بابک دوستت داریم " را سر دادند و جهانبخش در برابر این همه احساس به حضار تعظیم کرد .

در تمام طول اجرا مردم با جهانبخش همخوانی می کردند جوری که در برخی از آهنگها صدای مردم انقدر بلند بود که بابک مجبور میشد میکروفن را به سمت مردم بگیرد و خودش با لبخند نظاره گر همخوانی یکدست هوادارانش باشد  .

محمد رضا هدایتی از جمله میهمان های ویژه سانس دو این شب به یادماندنی بود که با معرفی از سوی بابک جهانبخش توسط حضار در سالن تشویق گردید , ضمن اینکه بابک با خبری خوش خاطرنشان شد که در خرداد ماه 1393 محمدرضا هدایتی در همین سالن به اجرای اولین کتسرت زنده خود می پردازد .

این کنسرت به همت شرکت اکسیر نوین به مدیریت جناب آقای محمدرضا خانزاده و مدیریت اجرایی آقای پدرام امینی برگزار شد .
عکسهایی از این کنسرت زیبا که توسط "امیر حسن کی نژاد"عکاس رسانه فرهنگی و هنری گانجا تهیه شده به صورت اختصاصی تقدیم شما عزیزان میگردد.

دانلود کلیه عکس ها در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

 
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها