آلبوم هت تریک با همکاری یاس منتشر میشود
نویسنده خبر :

آلبوم هت تریک با همکاری یاس منتشر میشود

10 ژوئن 2014 0 نظر
کد خبر : 652972
بازدید : 26
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

به گزارش روابط عمومی این آلبوم ، ترانه هایی «هت تریک» را مریم اسدی، مریم دلشاد، عرفان سلیمی، داوود کریمی، محمد وحیدپور، متنی از یاس و ملودی های وحید حاجی تبار، اشکان خشایی، امید حاجیلی و امیر عباس حسن زاده سروده اند. همچنین تنظیم های این آلبوم بر عهده پیام قربانی، بابک سعیدی، بهروز لطفی پور و حمید رضا شجاعی بوده است.

«هت تریک» مراحل پایانی تولید را سپری و همزمان نیز مراحل اخذ مجوز را طی می‌کند تا وحید حاجی تبار به زودی سومین آلبوم رسمی اش را در دسترس دوستدارانش قرار دهد و خاطره ی موفقیت های سال‌های قبل را بار دیگر تکرار کند.

برای اولین بار است که در ایران برای یک متن رپ از «یاس» مجوز صادر شده است و نکته ای که این قطعه را جذاب تر می‌کند ملودی پاپی است که حاجی تبار بر روی متن رپ این خواننده ساخته و پیام قربانی نیز این قطعه را تنظیم کرده است.

شایان ذکر است که آلبوم «هت تریک» شهریور ماه سال جاری منتشر خواهد شد و خواننده این اثر تا زمان پخش آلبوم چند قطعه را به صورت تک آهنگ و از طریق سایت های قانونی دانلود در ایران به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می دهد که اولین قطعه نیز «قصه خیانت» با تکستی از یاسر بختیاری است.

اما یک روز پس از انتشار خبر همکاری یاس با آلبوم هت تریک ،



روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تكذيب اين خبر، اعلام كرد كه هيچ مجوزي براي خوانندگي ياسر بختياري با نام مستعار ياس، صادر نشده ‌است.

بنابر اعلام واحد صدور مجوز آلبوم دفتر موسيقي، آلبوم هت‌تريك تنها به شوراي موسيقي ارسال شده اما مجوز نشر دريافت نكرده است.



همچنين نام «صابر بختيارزاده» به عنوان شاعر قطعه «قصه زندگي» در فرم آلبوم قيد شده است.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها