مدیرعامل برج میلاد:زاویه‌ای نسبت به کنسرت پاپ نداریم
نویسنده خبر :

مدیرعامل برج میلاد:زاویه‌ای نسبت به کنسرت پاپ نداریم

24 ژوئن 2014 0 نظر
کد خبر : 660444
بازدید : 60
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

مدیرعامل برج میلاد با تاکید بر اینکه اولویت برج میلاد به عنوان یک نماد ملی برگزاری کنسرت‌های سنتی است، گفت: فضاهای لازم برای برگزاری کنسرت پاپ در سایر قسمت‌های شهر هم وجود دارد اما برای کنسرت سنتی فضای مناسبی وجود ندارد.

فرزاد هوشیار پارسیان  در نشستی خبری با تاکید بر اینکه کنسرت پاپ از برج میلاد جمع نشده است، گفت: نکته مهم این است که فعلا اولویت ما برگزاری کنسرت‌های باکیفیت سنتی است. ضمن اینکه کنسرت پاپ در فضاهای دیگری نمایشگاه‌های بین المللی و اریکه ایرانیان نیز برگزار می‌شود و فضاهای لازم برای برگزاری این نوع موسیقی کم نیست. در عین حال برگزاری موسیقی پاپ در فضاهای دیگر حتی اگر کیفیت پایینی داشته باشد، لطمه‌ای به این موسیقی نمی‌زند اما در مورد موسیقی سنتی این شرایط وجود ندارد.مدیرعامل برج میلاد با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم توازنی را بین برگزاری موسیقی سنتی و پاپ ایجاد کنیم، گفت: چرا دوستانی که اینقدر علاقمند و پیگیر کم شدن برگزاری موسیقی پاپ در برج میلاد هستند سوال نمی‌کنند که چرا در سالن‌های دیگر فراهم شده برای کنسرت، موسیقی سنتی اجرا نمی‌شود.وی با تاکید بر اینکه برج میلاد و مدیریتش هیچ زاویه‌ای نسبت به موسیقی پاپ ندارد، گفت: کم شدن تعداد کنسرت‌های پاپ در برج میلاد محسوس نیست و ما از یک سال و نیم پیش تا کنون این روند را داشته‌ایم.وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزار نشدن موسیقی پاپ و کم شدن آن در برج میلاد ارتباطی با سیاست‌های کلی شهرداری در مورد موسیقی و محدود کردن آن دارد، گفت: ما یک موسسه خصوصی زیرنظر شهرداری هستیم و هیچ ارتباطی با سایر مراکز شهرداری نداریم و قطعا شامل آن سیاست گذاریهای خاص که شما از آن صحبت می‌کنید نمی شویم. در عین حال من نیز صحبتی در مورد این سیاست گذاری‌ها در فرهنگسراها و یا سایر مراکز شهرداری نشنیده‌ام.هوشیار پارسیان تاکید کرد که در حال حاضر نیز کنسرت‌هایی با هماهنگی ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در برج میلاد برگزار می‌شود و در حال حاضر نیز چند شب یکبار کنسرت‌های پاپ در برج میلاد برپاست.

رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها