Babak Jahanbakhsh – Live Concert Amol | Mordad 93
نویسنده خبر :

Babak Jahanbakhsh – Live Concert Amol | Mordad 93

6 آگوست 2014 3 نظر
کد خبر : 677911
بازدید : 92
78 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

کنسرت تابستانه «بابک جهانبخش» خواننده نام‌آشنای و فعال عرصه موسیقی کشور با استقبال گرم مردم هنر دوست مازندران سه شنبه شب در شهرستان آمل به روی صحنه رفته و اجرا شد.
این کنسرت که از سری اجراهای تابستانه هنرمندان عرصه موسیقی کشورمان اجرایی شد در دو سانس با استقبال پرشور مردم هنردوست در سالن همایش‌های اریکه آریایی همراه بود.
این کنسرت موسیقی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و شهرستان آمل، شرکت فرهنگی هنری آوای مها و آموزشگاه موسیقی حنانه به مدیریت عرفان پرقوه و با تهیه‌کنندگی ایمان باقری به روی صحنه رفت.
در هر سانس این کنسرت موسیقی حدود 20 آهنگ از آلبوم‌های مختلف و خاطره انگیز منو بارون، احساس، زندگی من و چی‌شده از بابک جهانبخش به صورت زنده اجرا شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در حاشیه برگزاری این کنسرت موسیقی خاطرنشان کرد: مردم آمل همیشه از علاقه‌مندان و دوستداران هنر بوده‌اند و این ادعا در تعداد آموزشگاه‌های هنری و فعالیت هنرآموزان در آن به اثبات می‌رسد.
محمد محمدی یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل هم از حامیان بزرگ عرصه هنر به حساب می‌آید و تلاش داریم برای رشد و اعتلای روزافزون هنر این سرزمین همه با هم بکوشیم.
وی با اعلام اینکه از ابتدای سال جدید تاکنون کنسرت‌های زیادی در این شهرستان به اجرا درآمده و مردم توانستند هنرمندان محبوب و مورد علاقه خود را از نزدیک مشاهده کرده و با کارهای‌شان آشنا شوند، متذکر شد: اجرای کنسرت‌های موسیقی رضا صادقی و گروه مشکی‌پوشان، کنسرت موسیقی استاد خسرو علیزاده و هنرنمایی استاد مجید درخشانی استاد بزرگ تار و سه تار ایران اسلامی طی این مدت به روی صحنه رفت.
به گفته محمدی، تاکنون کنسرت‌های بزرگی با خوانندگی بزرگان صدای ایران همانند شهرام ناظری، استاد لطفی، استاد علیزاده، مازیار فلاحی و دیگر خوانندگان در این شهرستان برگزار شد که در همه آنها شور، اشتیاق، علاقه و نشاط مردم فرهنگ دوست و علاقه‌مندان این شهرستان مشاهده شد.
وی به برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی هنری «تی‌تی» در این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: این جشنواره برای نخستین بار در ابتدای سال به میزبانی شهرستان آمل اجرا شده که در آن یک‌هزار و 25 هنرمند در چهار بخش شعر، نمایش، موسیقی و عکاسی به مدت هشت شب با یکدیگر به رقابت پرداختند.
محمدی برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی هنری «تی‌تی» را گام بزرگی برای اعتلای فرهنگ و هنر دانست و متذکر شد: در بخش موسیقی این جشنواره 300 هنرمند در قالب 16 گروه موسیقی در تالار ورزشی کوثر با یکدیگر رقابت کردند.

عکسهایی از این کنسرت زیبا که توسط " فاطمه فلاح " عکاس و خبرنگار رسانه فرهنگی و هنری گانجا تهیه شده به صورت اختصاصی تقدیم شما عزیزان میگردد .

دانلود عکس ها در فایل زیپ

       
       
رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها