جشنواره تابستانی کیش‏
نویسنده خبر :

جشنواره تابستانی کیش‏

18 آگوست 2014 0 نظر
کد خبر : 680313
بازدید : 46
0 پسند
خلاصه خبر :
متن خبر :

جشنواره تابستانی کنسرت های کیشِ امسال برخلاف سال های قبل مخاطبان آن را شگفت زده کرده است.این جشنواره که دوهفته از شروع آن گذشته و توسط شرکت فرهنگی هنری و تبلیغاتی اکسیر نوین با مدیرت محمد رضا خانزاده برگزار شده کیفیت در خور و بالایی را نسبت به سالهای قبل پیدا کرده است.
برنامه ریزی منظم ، تجهیزات مناسب و دقت نظر در اجرای برنامه های تشکیلاتی باعث شده که جشنواره امسال نمره بالا و قابل قبولی را تاکنون به خود اختصاص دهد.
طبق تصمیم گیری هایی که به صورت دقیق و تخصصی برای این جشنواره گرفته شده، برنامه های این جشنواره که هر هفته 2 یا 3 خواننده در آن به اجرا خواهند پرداخت بدین صورت است که : ابتدا به مدیربرنامه های آن خواننده ست لیست برنامه ها به همراه ترتیب و زمان دقیق اجرای آن داده می شود،به محض رسیدن تیم اجرایی به فرودگاه و خروج از هواپیما در  روز و زمان اعلام شده گروهی از عوامل خواننده و همراهان او را تا اتومبیل اختصاصی  اسکورت کرده  و آنها را تا CIP  فرودگاه برای پذیرایی همراهی میکنند.پس از آن نیز تا محل اقامت آنها در هتل در نظر گرفته شده و استقرارشان نیز همراهی خواهند شد.
در ست لیست تعبیه شده روز و زمان ساند چک ، اجرا و مسائل متفرقه نیز تماما مطرح شده است.
هفته نخست این جشنواره مرتضی پاشایی و گروه سون و هفته دوم نیز بابک جهانبخش،سیروان خسروی و مازیار فلاحی به اجرای برنامه پرداختند و استقبال قابل توجه و بی نظیری از این برنامه ها صورت گرفت.
لازم به ذکر است که خواننده هایی چون احسان خواجه امیری و شهرام شکوهی , محسن یگانه  محمد علیزاده زانیار خسروی رضا یزدانی و مهدی یراحی و … دیگر خواننده ها نیز در هفته های آتی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.



رسانه خبری موسیقی گنج نوا
مجموعه گنج نوا (گانجا2موزیک) پایگاهی جهت اطلاع رسانی اخبار، گزارشها و تصاویر کنسرتها میباشد.
هیچ چیز در این دنیا به اندازه تلاش و پشتکار باعث رشد و موفقیت نمی‌ شود گنج نوا نیز با بهره مندی از عکاسان و خبرنگاران حوزه موسیقی و با تلاش و پشتکار سعی در پیشرفت موسیقی کشور دارد.
برچسب ها